en ivo, wat was nu het verdikt van vrijdag met fully, zaterdag met HT, en zondag met fully gereden te hebben ?ivo wrote:De CTC is één van de 2 opties voor 2006.
De Negev staat nog op 1 maar gezien men waarschijnlijk niet aan genoeg
kandidaten zal geraken.... De Negev is toch in februari tegen dan weet ik meer gezien de CTC toch op het eind van het seizoen is, alle tijd om rustig de kat uit de boom te kijken.
ps. de wijn werd wel doorgespoeld met liters water. En om correct te zijn het was de Noir maar die ik op wijn reed, daar ligt de funfactor veel hoger dan op de andere ritten.
De marathon moest ik noodgedwongen op water rijden (inhoud Camelbak was slecht geworden, er zat een schimmel in het mondstuk) en de Azur kon ik weer rijden op mijn vertrouwde brouwsel.
Ik heb het dus aan den lijve ondervonden: op dat water ben ik tien keer doodgegaan, op het gewone drankje scheen de zon de hele dag (zowel in als buiten mijn hoofd).
Je kan dus zoiets uitrijden op welk vocht dan ook (als je er idd gewoon aan bent). Maar het ene vocht is het andere niet wat betreft het eindresultaat (wat op een C2C ook maar van secundair belang is).
zogezegd off-topic, maar de vraag stelt zich voor een CTC eigenlijk evengoed...