Beste Bikers,
Vriendelijk zijn ze er wel.
@ peter; je zag wat er gebeurt was met mijne bike.
@ Ren; hoeveel keer stond jij er niet voor dat stukje terug.
@ nog meerdere zeker, zonder namen te noemen.....
Ik, drie keer toe voor de afhaling van een bike in reparaties, telkens was de reparatie niet naar mijn zin. Uiteindelijk heeft een gast van hier op het forum hem beter gemaakt, wat wel naar mijn zin was en waarvoor ik die persoon nogeens bedankt.
Nu heb daar mijn bedenkingen bij.
Men staat gekent voor de betere zaak te zijn in het Gentse en dat is wel degelijk zo, je bied meer omdat andere koncurerende stores het er nog slechter van af brengen.
Maar kom seg, grenzen zijn er wel en klant is ook vriendelijk maar koning.
Wat er bij staat bij Moving Gent, men veranderd daar van E-mail adres als van ondergoed. Ik zelf heb daar 3 verschillende adressen van, hoe jij dus een mail verstuurdt hebt waarop men antw? dat is mij een raadsel.
Krijg ik gewoon de mail terug na enige tijd, en hou mij daar dus niet meer mee bezig.
k'Heb verder moeten zoeken ikke, naar een andere bikeboer en ten andere als je dus kijkt naar die aangehaalde topic, staat daar niet veel goeds van moving in, maar dat is hun zaak. Loon naar werken, meer kan ik daar niet van zeggen. Enigzins een zaak kan je gemakkelijk afbreken dat is zeker. Iets opbouwen en het volhouden op dat niveau, blijkbaar heeft moving Gent die feeling niet. Ik wou dat het anders was. Daarmee reageer ik hier.
Ik hoop dat men hier op dit forum, vriend of vijand-kennis of niet, mijn schrijven ook dan wil begrijpen. Ikzelf vind dit wel jammer, maar men kan door dit te lezen het getij ook doen keren. Hopelijk komt deze reactie. Rudy VdE.
Ik kan natuurlijk enkel spreken uit eigen ervaring,
maar na het afdweilen van verschillende fiets-speciaalzaken kom ik uiteindelijk bij movingstore gent terecht.
Wel ik heb het me nog geen seconde beklaagd!
Wat ze daar al aan prutswerkjes, garantiegevallen, ombouwen,...
voor mij gedaan hebben, en telkens perfect afgewerkt!!
Zelfs het wachten valt best mee, ik maak op voorhand een afspraak en weet zodoende perfect van wanneer tot wanneer ik m'n fietsje zal moeten missen.
Ik kan enkel zeggen: moving..keep up the good work!
Tijdens een TT was mijn body stukgegaan.
Op dinsdag:
Ik bel hen met de vraag kunnen jullie dit repareren voor vrijdag, want ik vertrek zaterdagmorgend voor een fietsvakantie? (ook ter plaatste nog eens gevraagd)
Antwoord telkens: 'geen probleem'
Ik rijd dus s'woendags vanuit Bornem naar Gent (s'morgensvroeg voor mijn werk)
(+/- 2*40min rijden)
Vrijdags na het werk, ik vertrek naar Gent en kom toe in Movingstore
Antwoord: Die Endorfin-fiets... nog niet in orde...stukken zijn niet binnen
Ik moest wel s'anderdaags op reis vertrekken, dus zij hebben mij een reserve wiel aan de hand gedaan. Snel nog gemonteerd voor mij.
Ik tevreden fiets opgeladen en s'anderdaags op reis vertrokken.
MAAR... daar gearriveerd... zie ik dat mijn tandwielen los staan op de body. Ik ben dus nog snel voor de wedstrijd naar een lokale fietsenmaker gegaan. Deze heeft een ring bijgestoken zodanig dat de cassette niet meer losstond en genoeg klemde.
Hij wist mij ook te vertellen dat de reservebody helemaal versleten was + speling
Hij zou het een wonder vinden mocht die het niet begeven onderweg.
(Body heeft het gelukkig gehouden)
Nu wacht ik al (+/- 2 weken) op de gevraagde onderdelen.
Daar kan moving store niets aan verhelpen, dat snap ik.
Maar als je een timing opgeeft, rekenen mensen daarop.
Soms kan je de beloofde timing niet halen, snap ik ook.
Maar geef dan een deftig alternatief en geen oplossing waardoor ik nog naar een fietsenmaker moet stappen alvorens met de fiets te kunnen rijden.
Ik klaag hier geen wachttijden aan,
maar service naar de klacht kan toch beter.
Jeps Moving store is aan de dampoort. En van die t shirts mij zou het zeker niet verwonderen, daar men daar fietsen verkoopt welke geassosieerd staan met Volvo. Cocurentie voor Dossche sport zou je zeggen? Voor een inlichting kan je gemakkelijk de twee winkels terzelfder tijd nemen, kijkend wie het meeste bied, en hoe men het doet. Voor mij ligt het simpel. Aan jou de ervaring en de keuze. Rudy VdE.
gastjes, er is maar 1 oplossing, een cursus fietsenmaker volgen in avondschool en de stukken ergens goedkoop op de kop tikken,
( = investering op lange termijn )
ps als vriend van fietsenmaker kan ik wel zeggen dat fietsenmakers ( vooral bij goe weer ) het nogal druk kunnen hebben, wil maar zeggen, een uurtje is zo verloren bij een reparatie en zeker die speciale mtb's waar wij geacht worden mee rond te rijden !
Jongens wat een gelul, hoe gemakkelijk iemand door het slijk te halen op een forum, doe dat liever op jullie bike. Kijk iedereen maakt fouten ik,jij , wij allemaal, spreek er de gasten over aan, ze staan daar open voor en als ge echt niet tevreden zijt ga dan ergens anders en zwijg er verder over..
Voor altijd negatief doen hebben ze het forum van club brugge gesloten btw...
Jongens wat een gelul, hoe gemakkelijk iemand door het slijk te halen op een forum, doe dat liever op jullie bike. Kijk iedereen maakt fouten ik,jij , wij allemaal, spreek er de gasten over aan, ze staan daar open voor en als ge echt niet tevreden zijt ga dan ergens anders en zwijg er verder over..
Voor altijd negatief doen hebben ze het forum van club brugge gesloten btw...
Ik ben toch altijd heel tevreden geweest bij Movingstore. Ze heben juist meer producten dan de doorsnee fietsenmaker vind ik. En je kan er al eens met een 'specialleke' terecht. Mijne vroegere fietsenmaker (nu doe ik alles zelf) zou weglopen moest ge met bvb een downhill fiets afkomen... .