Dilbeek - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

J.S. wrote:Iemand die deze route recent nog gedaan heeft? Wij zouden zondag de combinatie van de blauwe+groene+rode rijden...
Niemand? :(
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

J.S. wrote:
J.S. wrote:Iemand die deze route recent nog gedaan heeft? Wij zouden zondag de combinatie van de blauwe+groene+rode rijden...
Ik en m'n schoonbroer rijden af en toe 's een combinatie van blauw en rood of groen-rood of groen-blauw. Ik vind het een mooie route, vooral het rode stuk erbij is tof met nogal wat hellingen. We starten dan in Ternat, juist voor Bodegem en dan val je direct op de (blauwe ?) pijlen.
Als je de spoorwegbrug dan over rijdt, dan kan je 30 m verder kiezen tussen blauw(links) en groen (rechts).

Toch wel een van de mooiere bloso routes, tesamen met die van St-Pieters-Leeuw.

Fieldbiker
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

fieldbiker wrote:
J.S. wrote:
Ik en m'n schoonbroer rijden af en toe 's een combinatie van blauw en rood of groen-rood of groen-blauw. Ik vind het een mooie route, vooral het rode stuk erbij is tof met nogal wat hellingen. We starten dan in Ternat, juist voor Bodegem en dan val je direct op de (blauwe ?) pijlen.
Als je de spoorwegbrug dan over rijdt, dan kan je 30 m verder kiezen tussen blauw(links) en groen (rechts).

Fieldbiker
Thx, man!
Chalpina
Mountainbiker

Post by Chalpina »

Hello,

ik heb de blauwe pijlen gisteren (30/10) gevolgd, een mooie rid gerijden
u heeft gelijk het is een van de mooiste mtbroute van vlaamse brabant.
Alain
J.S. wrote:
fieldbiker wrote:
J.S. wrote: Niemand? :(

Fieldbiker
Thx, man!
O
Mountainbiker

Post by O »

De blauwe is eigelijk de minst leuke: het meeste asfalt.
De rode is tofste.
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

fieldbiker wrote:Ik en m'n schoonbroer rijden af en toe 's een combinatie van blauw en rood of groen-rood of groen-blauw. Ik vind het een mooie route, vooral het rode stuk erbij is tof met nogal wat hellingen. We starten dan in Ternat, juist voor Bodegem en dan val je direct op de (blauwe ?) pijlen.

Fieldbiker
Op de website van BLOSO vind ik de route van St-Pieters-Leeuw niet terug... Heb jij daar toevallig wat info over? Vertrek? Kaartje? ...?
O
Mountainbiker

Post by O »

St-P-Leeuw is geen BLOSO route
Meer info op: http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=85
Straffe Fons
Mountainbiker

Post by Straffe Fons »

Eergisteren nog eens de breugelroute gaan rijden (rood, deel blauw, deel groen en terug rood).
De paadjes lagen er overal schitterend bij en de bewegwijzering werd, vermoed ik geüpdated ( of moet ik upgedated zeggen ?): proficiat voor de gemeente, Blosodiensten en de peter van deze route! Een heel verschil met de prins van Lennik die ik vorige week deed; nochtans ben ik niet vies van het ruigere werk.

SF
J.S.
Mountainbiker

Post by J.S. »

Straffe Fons wrote:Eergisteren nog eens de breugelroute gaan rijden (rood, deel blauw, deel groen en terug rood).
De paadjes lagen er overal schitterend bij en de bewegwijzering werd, vermoed ik geüpdated ( of moet ik upgedated zeggen ?): proficiat voor de gemeente, Blosodiensten en de peter van deze route! Een heel verschil met de prins van Lennik die ik vorige week deed; nochtans ben ik niet vies van het ruigere werk.

SF
Gisteren rood + groen gereden en ik moet zeggen: de pijltjes hangen dikwijls op slecht gekozen plaatsen of ontbreken zelfs soms. Geluk dat ik de streek ken en het plannetje op zak had, zodat we telkens wel weer op het parcours terecht kwamen. Maar ik vind de bewegwijzering alles behalve!
Vediya1
Mountainbiker

Post by Vediya1 »

Inderdaad, 3 weken geleden hetzelfde voor gehad. Met volle moed vertrokken maar regelmatig terugkeren om pijltjes te zoeken en dankzij de kaart toch terug op de weg geraakt; uiteindelijk rechtstreeks naar centrum Dilbeek gereden om van daar naar Groot-Bijgaarden (via enkele pijltjes ) waar de auto stond.
Post Reply