Zondagsfietser heeft fiets maar zoekt kledij ...

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
webwiper
Mountainbiker

Zondagsfietser heeft fiets maar zoekt kledij ...

Post by webwiper »

Hello,

zoals je in een ander topic kon lezen heb ik me net een fiets aangeschaft. Als occasionele zondagsrijder vermoed ik ook nog wat kledij van doen te hebben. Zonder het al te duur te laten oplopen, waar moet ik zoal op letten ?

mvg
Web Wiper
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Ik zou zeggen,

koop een tenue van mtb.be

klik op de shop van deze site.
webwiper
Mountainbiker

Post by webwiper »

barbeque wrote:Ik zou zeggen,

koop een tenue van mtb.be

klik op de shop van deze site.
Maar hoe weet ik dan of de maten wel kloppen ? (Ben nogal lang en smal) ...
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

• Fietsenwinkel binnen stappen en kledij van decca passen?
  • Andere mountainbike.be'er met tenue zoeken uit jouw streek?
  • Bij Decca zelf gaan passen?
    ...
webwiper
Mountainbiker

Post by webwiper »

Een en ander gevonden ... nu wel even de knip op de portemonnee #-o
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

nu wel even de knip op de portemonnee
Hopelijk nadat je ook al helm&bril aangeschaft hebt.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Zeg Serge,

als hij toch niet stil zit, moet hij ook nog schoenen hebben. Ik zou zeggen laat hem een bril kopen met verschillende glazen en dus een goeie helm.

Handschoenen is nu ook een must. Ik weet niet of hij getrouwd is maar een fietsverzekering tegen het vallen zou voor z'n vrouw ideaal zijn denk ik. Pluspunt is dan dat je op een tt aan de helft van de prijs kan rijden.

Je ziet webwiper, je ga nog veel mogen uitgeven.
webwiper
Mountainbiker

Post by webwiper »

barbeque wrote:Zeg Serge,

als hij toch niet stil zit, moet hij ook nog schoenen hebben. Ik zou zeggen laat hem een bril kopen met verschillende glazen en dus een goeie helm.

Handschoenen is nu ook een must. Ik weet niet of hij getrouwd is maar een fietsverzekering tegen het vallen zou voor z'n vrouw ideaal zijn denk ik. Pluspunt is dan dat je op een tt aan de helft van de prijs kan rijden.

Je ziet webwiper, je ga nog veel mogen uitgeven.
En ik dacht dat mijn pc-hobby duur was ... man toch ... Nou helm, bril, ... staan met kerstmis op het lijstje (zo'n gevaarlijk terrein doe ik nog niet). Muts en handschoenen heb ik hierzo nog liggen, evenals een paar afgedragen sportschoenen.

grmbl :-?
Barbeque
Kerstman

Post by Barbeque »

Hey Webwiper,

pc, pfffffffffff, gebruik een mac. Nee,sorry dit was een grapje. Zeg, veiligheid moet nr 1 staan bij mij in het mtb-ken. Nu het ga regenen en zondag rij je bv Ruddervoorde dan kan er heel rap slijk in je ogen terecht komen. Dan is het ook niet moeilijk om te vallen......Vergeet ook niet dat je door bossen kan rijden en een lage tak tegen je hoofd.....

Gebruik je nog geen klikpedalen ?? Ik heb er anders hier nog een paar liggen.

Webwiper, tegen wie zeg je het dure sport, amaai niet te, winterschoenen, zomerschoenen, winterkledij, zomerkeldij en spreek dan niet van al die leffes die je achter een tt moet trakteren, hihhihihi;
webwiper
Mountainbiker

Post by webwiper »

barbeque wrote:Hey Webwiper,

pc, pfffffffffff, gebruik een mac. Nee,sorry dit was een grapje. Zeg, veiligheid moet nr 1 staan bij mij in het mtb-ken. Nu het ga regenen en zondag rij je bv Ruddervoorde dan kan er heel rap slijk in je ogen terecht komen. Dan is het ook niet moeilijk om te vallen......Vergeet ook niet dat je door bossen kan rijden en een lage tak tegen je hoofd.....

Gebruik je nog geen klikpedalen ?? Ik heb er anders hier nog een paar liggen.

Webwiper, tegen wie zeg je het dure sport, amaai niet te, winterschoenen, zomerschoenen, winterkledij, zomerkeldij en spreek dan niet van al die leffes die je achter een tt moet trakteren, hihhihihi;
Qua veiligheid heb je daar wel een punt ... maar klikpedalen mijd ik liever. Die dingen zijn niet uitgevonden voor lompe mensen als ik :wink:

Die Leffe's kunnen inderdaad diep zinken als je na aankomst met sponzen benen zit :p
Post Reply