ROC D'AZUR 2005

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

Biestie1 wrote:
Pukkie wrote:
Biestie1 wrote:Effe een vraagje over dat gevraagd medisch attest ; is daar echt zo'n zware controle op ?
Ik lees in de brochure dat ook lidkaart van "een bij de UCI aangesloten wielerbond of andere nationale wielerbond" ook goed is.
Is mijn VWB-kaart dan geldig als bewijs ?
Biestie,

je komt er niet in zonder een papier dat op een doktorsbriefje lijkt.
Maakt wel niet uit als het van een dierenarts of dokter komt. Als het er maar op lijkt.

De VWB is een hobbytent en is erkent door Bloso. Echter niet door de UCI. Heb ook een VWB kaart maar dat werkt dus niet.

Pukkie
... is dus helemaal niet waar !!
VWB-kaart is voldoende. Doktersattest niet nodig.
Gewoon chance gehad Biestie.
VWB-kaart is niet voldoende, maar waarschijnlijk hebben ze de kaart aanzien als een kaart van een franse federatie zoals bijna iedere franse MTB-er er een heeft.
Zoals ik zei: Als je maar met iets zwaait. Het maakt niet uit wat er opstaat.
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ikke ook geweest voor de 4de maal al en ik zal blijven gaan , tis daar gewoon super .
we zaten daar al een week op voorrand , wa zitten rondrijden enzo .
vrijdag was er de marathon , tis toch een zwaare rit , zeer mooie . heb redelijk goe gereden 5h23 254ste van de 1041 man die aangekomen zijn .
zaterdag op de beurs wa rondneuzen .
Zondag dan de classic , gestart in de 2de groep en na 5min was het al van da : ketting gebroken , effe getwijfeld of ik hem zou maken , dan toch maar gedaan , had een schakel kwijtgepeelt en moest er nog 1 los maken om te kunnen maken , gelukkig had ik 2 pinnekes bij want ik liet er 1 vallen en vondt hem niet terug . dus ik terug op mijne vlo een paar min voor de 3de groep . aan het brugske kwam ik de laatste van mijn groep al tegen en vanaf toen heb ik alleen maar zitten inhalen , veel prutsers , in iedere afdaling begonnen die te remmen of stopten ze en klimmen ging ook niet gemakkelijk , moest regelmatig van de iedeale lijn afwijken .
uiteindelijk heb ik er 3h34 over gedaan en een 482ste plaats , heb gezien da ik 10min verloren heb met mijn kettingbreuk .
tijdens het rijden maakte mijn ketting altijd lawaai , presies of hij ergens tegen kwam , wa blijkt : thuis bij het kuisen van mijn vlo heb ik gezien da ik mijn ketting verkeert heb gemonteert , tja tijden een wedstrijd zie je soms nie wa ge doet he , maarja kem kunnen rijden .

ale tot volgend jaar
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

jo wrote: tijdens het rijden maakte mijn ketting altijd lawaai , presies of hij ergens tegen kwam , wa blijkt : thuis bij het kuisen van mijn vlo heb ik gezien da ik mijn ketting verkeert heb gemonteert
hoe verkeerd gemonteerd?
jo
Mountainbiker

Post by jo »

Beny wrote:
jo wrote: tijdens het rijden maakte mijn ketting altijd lawaai , presies of hij ergens tegen kwam , wa blijkt : thuis bij het kuisen van mijn vlo heb ik gezien da ik mijn ketting verkeert heb gemonteert
hoe verkeerd gemonteerd?
jep aan achterderailleur , je ketting loopt van wieltje naar wietje maar mijn ketting liep tussen die wieltjes nog eens over zo een veiligheids dingske ( of hoe kan ik da noemen ) ( tussen uw wietjes is een nog een dwars stukske ) awel daar lag hij langs de bijtenkant en ratelde hij daar over .
Valley
Mountainbiker

Post by Valley »

Voor mij was het de derde maal de roc azur gewoonweg SUPER.
hopelijk volgen er nog vele jaren.
see you next time. =D>
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

volledig verslag + foto's op http://www.bierkarboys.be

8)
Post Reply