Iemand die een goeie fietsenmaker kent in de regio Asse-Dilbeek-Ternat-Wemmel-... Eventueel ook Meise-Grimbergen-... of Affligem-Aalst-...
Ik rijd met een Trek, dus moest hij verdeler zijn van Trek-fietsen is dit natuurlijk een voordeel.
Heb gezien dat Loomans in Asse Trek verdeelt, iemand ervaring met deze fietsenzaak?
Fietsenmaker gezocht: regio Asse-Dilbeek-Ternat-Wemmel-...
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
Koen De Houwer
- Mountainbiker
Post by Koen De Houwer »
De Fietser - Opwijk : komen mijn 2 fietsen van, MTB en race en geen klagen over.
www.defietser.be
Groeten,
Koen
www.defietser.be
Groeten,
Koen
Deze week mijn MTB binnen gedaan bij Loomans, voor nieuw cranck en wat afstellingen:
* 1 crank 175 mm (13.95€)
* 1 kabelgeleider v brake (1.50€)
* 1 set remblokken v brake VI (12.25€)
* 1 kabel versnelling inox (2.00€)
* 1 kabel rem inox (2.00€)
* 1 gaine sti shimano (2.35€)
* 1 gaine rem (1.75€)
* 8 dopjes op gaine (1.20€)
+ 10€ aan werkuren = 47€.
Is dit redelijk? Gewoon effe om een gedacht te krijgen of hij duur, normaal of goeikoop is...
* 1 crank 175 mm (13.95€)
* 1 kabelgeleider v brake (1.50€)
* 1 set remblokken v brake VI (12.25€)
* 1 kabel versnelling inox (2.00€)
* 1 kabel rem inox (2.00€)
* 1 gaine sti shimano (2.35€)
* 1 gaine rem (1.75€)
* 8 dopjes op gaine (1.20€)
+ 10€ aan werkuren = 47€.
Is dit redelijk? Gewoon effe om een gedacht te krijgen of hij duur, normaal of goeikoop is...
Ik denk dat Loomans degelijk bezig is! Toch al een paar goede ervaringen mee...
Die Bikepoint (in Schepdaal) is dus duur, dacht ik ook al.
Anders Catabikes in Ternat (Trek weet ik niet), daar ben ik eens een uur na sluitingstijd langs vanachter binnengesprongen, want ik moest remkabels voor de koersfiets hebben, geen enkel probleem en niet duur!
Broodcoorens in Moerbeke ligt wel wat uit de zone, maar ik maak er altijd een hersteltraining van als ik mijn fiets laat in orde zetten, zeker niet duur ook en superservice. Als je met de fiets komt, neemt hij er je altijd tussen! Ook verdeler van Trek.
Enzovoort enzoverder...
Grtz
Die Bikepoint (in Schepdaal) is dus duur, dacht ik ook al.
Anders Catabikes in Ternat (Trek weet ik niet), daar ben ik eens een uur na sluitingstijd langs vanachter binnengesprongen, want ik moest remkabels voor de koersfiets hebben, geen enkel probleem en niet duur!
Broodcoorens in Moerbeke ligt wel wat uit de zone, maar ik maak er altijd een hersteltraining van als ik mijn fiets laat in orde zetten, zeker niet duur ook en superservice. Als je met de fiets komt, neemt hij er je altijd tussen! Ook verdeler van Trek.
Enzovoort enzoverder...
Grtz
Had ik ook al gehoord dat die vrij duur is... Ook al heel wat negatieve reacties gehoord.christo wrote:BIKEPOINT op de ninoofse steenweg, ik denk te Schepdaal.
Als ge veel geld hebt moet ge daar zijn, al véél kritiek van gehoord.
Negatieve ervaringen mogen ook meegedeeld worden hé.
DUS GA DAAR ZEKER NIET?
Ja, maar ge moet ze weten zijn, he!christo wrote: trouwens er zijn toch genoeg winkels in de buurt.