Ik ga hier eens een superonderwerp lanceren.
Ik heb gans het forum afgezocht naar een antwoord, maar niet gevonden.
De vraag: ik heb problemen met mijn rockshox duke xc. Waar kan ik met mijn voorvork in mijn streek terecht? Liefst iemand die er zelf aan kan werken en hem niet gewoon naar het fabriek stuurt. En het is meegenomen indien hij ook verstand heeft van magura.
En het antwoord Van Eyck mag je mij besparen, daar heb ik alles al over gelezen. Er moeten hier toch nog andere vakmensen in de streek zijn...
Dank bij voorbaat!
lbs regio ninove
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
In Okegem (over de brug langs 't water) is er een velomaker.
Fietsen Gert in Viane
Broodcoorens in Moerbeke
Bij Pervelo in Geraardsbergen (plein Overboelare) staan er wel veel MTB's. Grote kans dat hij hier wel iets aan kan doen.
Ikzelf rijd liever 40km verder om een uitstekende mechanicien te vinden. Met lucht en olie geveerde vorken weet ge maar nooit...
Greetz
Fietsen Gert in Viane
Broodcoorens in Moerbeke
Bij Pervelo in Geraardsbergen (plein Overboelare) staan er wel veel MTB's. Grote kans dat hij hier wel iets aan kan doen.
Ikzelf rijd liever 40km verder om een uitstekende mechanicien te vinden. Met lucht en olie geveerde vorken weet ge maar nooit...
Greetz
- kamikeli
- Mountainbiker
- Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)
Met mijn headshok bij Jowan in Kluisbergen (ruien). Jowan is echt wel ne goeien op vlak van mtb's (dienst na verkoop en eerlijkheid).serlain wrote:Bedankt voor jullie antwoorden.
Hebben jullie zelf al ervaring bij die zaken?
Kamikeli: waar ga jij dan met je eigen voorvork? Ik wil ook wel 40 km rijden als ik daarmee zeker ben van kwaliteit.
Met Fox-vork naar Filipsport in Hoeilaart. Qua bediening en herstellingen idem als Jowan. Beiden hebben een passie voor bikesport.
Greetz