Ik doe dat, ik doe dat. Wel lichtjes gehinderd door het feit dat ik (niet meer) in vorm ben om aan een wedstrijd mee te doen en niet graag tussen de massa van een toertocht zitwhiteman wrote: Gewoon eens meedoen zou ik zeggen. Wat je kan gebruiken van ideeen gebruik je, de rest niet.
Immers, niet alles is bruikbaar: de LCMT is een 4daagse met een vaste slaapplaats (Houffalize) dus hebben die al ietsje minder logistieke problemen. Zij lopen daar ook makkelijk met 20 medewerkers rond (voor 400 man weleenswaar...)
Je kan er alleen maar slimmer van worden.
We zitten ook met de beperking dat we op mtb-schaal niets voorstellen... maximum 30 deelnemers... wat is dat nu tov de meer dan duizend van een iet of wat toertocht op een doordeweekse zondag ? Dat betekent dat we in niets gesponsord worden en voor alles kleinhandelsprijzen moeten neertellen...
Ik heb trouwens ook geen tijd om bij groothandels of fabrikanten te gaan bedelen of overal het onderste uit te kan proberen te halen - daar kruipt enorm veel tijd in die ik spijtig genoeg niet heb.
Maar je opmerkingen liggen een beetje in de lijn van de vraag die ik eerder gesteld heb: hoeft een "volledige" picknick voor ons huidig publiek nog of doen we er beter aan een serie sportpoeders en repen te voorzien bij vertrek en aankomst ?!? De twee samen gaat ook, alles gaat, maar met de nodige gevolgen voor het budget. Alles is een compromis.
En dat van die kinesisten is je ingefluisterd door iemand anders hier op het forum !!!! Valsspelers
Maar toch een valabele vraag: zouden jullie de kost & inwoon van een kinesist er extra willen bijnemen in ruil voor bewezen diensten onderweg ? Ik weet niet of ik dat "per beurt betalend" zou maken... ik meen dat zoiets niet echt goed voor de sfeer zou zijn ? Ik ben een ferme voorstander van een all-in-zonder-verrassingen pakket, niet op z'n Hollands
Afhankelijk van het aantal deelnemers zou de tocht daarmee tussen de 35 en de 40 Euro duurder worden als hij geen loon vraagt. En ééntje kan ook niet iedereen elke dag masseren denk ik ?
Zeg het maar, ik moet hélemaal niet ver zoeken om een bikende kine op de ctc mee te krijgen