BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Kom jij naar dit MTB-evenement?

Ja! Zonder twijfel!
26
33%
Ja, misschien...
28
36%
Ik denk het niet. Spreekt me niet aan...
6
8%
Nee. Spijtig, maar ik kan niet
18
23%

Total votes: 78

Loïc
Mountainbiker

Post by Loïc »

wacko007 wrote:Er gaat zeker een open zijn!!! Dus ook voor niet-studenten
Mijn promotor (lector van school) ging er voor zorgen dat dit op de kalender komt.

contacteer Mie Bogaert van jouw hogeschool: mie@timboektoe.be

Ik herrinner me wel dat de inschrijving voor het Belgisch universitiar kampioenschap niet gratis was!!!

Zou nochtans moeten!! effe de regeltjes:
VSSF: kosten van organisatie kunnen doorgerekend worden naar de deelnemers. Deelnemers betalen echter niet zelf, facturatie gebeurt naar de hogeschool-universiteit waar de student studeert.
BUSF: deelname is gratis!

Het is de bedoeling om daar een Belgische van de te maken en geen Vlaamse! 't Is te hopen dat er geen misverstanden zijn. Vorig jaar heb ik nog contact gehad met ASEUS, die hadden mijn initiatief enorm toegejuigd, maar hebben niets van zich laten horen...

Dat zal wel kloppen dat ze geen contact meer opnemen, ASEUS is immers de Waalse studentensportfederatie. VSSF is de Vlaamse studentensportfederatie. Contact met sporttechnisch coördinator : Joeri Gyssels: vssf.joeri.gijsels@skynet.be

contactgegevens voor BUSF: tom.vermeulen@flok.kuleuven.ac.be

Ik zie wel wat er van wordt, normaal is dat niet mijn deel van het werk, ik heb er genoeg achter gezeten, maar dat ging voor mij geregeld worden.

Het is maar als zij dit dan uiteindelijk niet doen, dat jij al het andere werk voor niets hebt gedaan... Check de officiële dingen toch maar eens na, het zou niet de eerste keer zijn dat iemand denkt het universitair kampioenschap te organiseren, maar dat geen enkele student-hogeschool-unief het weet en er 5 man aan de start staat (ik herinner me zo'n MTB-kampioenschap nog niet zo lang geleden en een duathlonkampioenschap in 2000.

Van de wielrenners trek ik me niets aan in Herentals, ik wil MTB'ers!

Greetz,

Julien.
[/b]
mikke
Mountainbiker

Post by mikke »

Het e-mail adres van Tom Vermeulen is gewijzigd en is nu: Tom.Vermeulen@faber.kuleuven.be
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Waar gaat het juist door ik zou ook mss wel willen meedoen aan die wedstrijd maar ik ben van (Limburg) Hoeselt dus ik weet niet hoe het eigenlijk allemaal zit kunne we mss nu al wat meer algemeene informatie krijgen :-D

en nog veel sucses ermee =D>

grtzzzz
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Beter lezen, op de vorige pagina staat dat de voorlopige datum woensdag 22 maart is.
Voor de rest van de info zal je nog wat geduld moeten hebben, want wacko007 is nog volop in de weer om alles geregeld te krijgen (wat zeker geen gemakkelijk klus is)
Cuypie
Mountainbiker

Post by Cuypie »

Ik zal zéér wss niet kunnen deelnemen, ben dan met mijn stage bezig en vrees dat ik hiervoor geen verlof zal kunnen krijgen...
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Tja, ik zit ook in mijn stage... Stage als leraar LO in de middelbare school.

Er staat alvast één ding zeker;
Ik, i.s.m. KdG-hogeschool, organiseert het Belgisch universitair (ook voor hogescholen eh) kampioenschap MTB. Dit staat vast en is officieel!
Plaats is nog niet officieel goedgekeurd en datum kan nog verschuiven, maar ik betwijfel het.
Er gaat ook verplicht een samenwerking met de bond moeten zijn. We maken er het beste van.
Deelname voor alle studenten GRATIS!!! 8)

Greetz,

Julien.
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Is er nog nieuws van deze waarschijnlijk fantastische wedstrijd.
Ik wil zeker op de hoogte gehouden worden en hoop dat alles in
orde komt.

Voor de rest: succes ermee.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Een kleine vordering is gemaakt met de vergunning voor het terrein. Het uitshrijven van dit vergunning is vrij uitzonderlijk...
Het gaat dus bijna zeker doorgaan in Kontich, aan de Kontichse zandbergen. Pas als ik van het terrein zeker ben, kan ik verder in volle actie gaan voor dit evenement.
Grootse plannen heb ik er in ieder geval voor...
Wordt zeker vervolgd!

Greetz,

Julien.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

NIEUWS!!!

Vergunning voor het gebruik van de zandbergen naast de E-19 is officieel uitgereikt! Dit is via de Vlaamse Gemeenschap gegaan en is vrij uitzonderlijk.
Ik dank alvast de verantwoordelijken voor hun medewerking!
de zoektocht naar sponsors kan al beginnen.

Andere zaken die vast staan;
Wat?: BUSF-FSUB MTB-kampioenschap. BK voor studenten aan hogeschool en universiteit. Dus ook voor onze Waalse studenten!!!
Datum: 22 maart 2006

Mensen die me verder kunnen helpen op verschillende vlakken, mogen me steeds contacteren via;
-pb
-mail; j@proximus.be
-gsm; 0476/38.41.45

Vrijwilligers voor een site te maken, mogen zich ook zeker voorstellen! In het kader van een eindwerk informatica??? 8)

Hopelijk komt er lekker veel volk naartoe!!!

Greetz,

Julien.
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

kga eens wa reclame maken hier op onze school en regio kortrijk :wink:
en eens rondvragen voor die site, denk wel dat da moet lukken.
Grtz
Post Reply