Inderdaad, ik was een keer echt te laat aan de picknick tafel wegens het dringend herstellen van twee lekke banden, en er was geen brood meer, de spreekwoordelijke korst as voor mij, één stuk, er waren geen bananen meer, gelukkig lag die van daags voordien nog in mijne camelbak... en toen ik een koekje (die zalige cake-jes) wou nemen, pakt er gewoon iemand met een heel pak boterhammen, bananen en appelsienen in z'n ene hand, heel het pak cake-jes voor mijne neus weg (8 stuks!!)... de klojo! Gelukkig hebben de anderen me onderweg nen boterham gegeven, en een half rijstpappeke.altijd dezelfden die er eerst staan en zich meer dan ruim bedienen, altijd dezelfden die later komen voor de "kruimels"... 't is soms erg om dat te observeren
Andere keren genoeg eten, ok, meestal 't zelfde maar ja, ne mens gaat daar niet van dood hoor. Ge gaat toch niet mee om ne menu à la 'Comme chez soi' te krijgen... powerbars, daar zorgt naar mijn gevoel iedereen zelf best voort, de een krijgt krampen van Powerbar, de ander van WCup, de een lust geen fruitsmaak, de ander geen chocola. Ge kunt nooit voor iedereen goed doen. Ik luste bvb van die picknick tafel die vijgen niet zo graag, maar ik ga daar niet over zagen hoor. Op de voorbereiding zei er een ancien, als ge ne moeilijke eter zijt (ikke niet!), voorzie U van thuis uit. Ik had trouwens voor elke dag een energiespul gekocht, thuis den helft laten liggen wegens geen plaats in de zak, en daar ter plekke nog eens den helft niet gebruikt. Ge kunt tellen he. Ik vind nen boterham met choco, en de dag nadien ene met kaas, en de dag nadien ene met confituur veel lekkerder, die gellekes waren alleen voor noodgevallen... en ik heb een keer echt zwarte sneeuw en gieren boven mijne kop gezien, en ik hallucineerde maar half 't schijnt...
Misschien kan der ne sponsor gezocht worden die één type drank levert, en daar kan indien gewenst van genomen worden, het principe van sommige marathons/toertochten. Lust ge het niet, trekt uwe plan.
Betreft parcours: niet te technisch, of ik installeer mij een Solex-moteureke op mijn CrossMax-en...