jullie mening over de Polar CS200
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Rolla
- Mountainbiker
Ik heb sinds een weekje het eenvoudige broertje van de CS200, nl CS100.Wazof wrote:1) Ik had ergens zien staan dat je altijd je hartslagmeter moet aan hebben. Klopt dit? Want soms maak ik wel eens een kort ritje, en dan wil ik niet met hartslagband rond rijden.
2) Wat bedoelt men precies met dat automatisch bekijken van informatie? Verspringt hij dan om de zoveel seconden?
3) Is er de mogelijkheid om de gemiddelde cadans van een rit te zien?
4) Is het mogelijk om de snelheid onzichtbaar te maken. Zodat je enkel op hartslag en cadans rijdt?
5) Zou er iemand een paar grafiekjes willen plaatsen, indien mogelijk. Ik ben naar die website (www.valcke-vanraes.tk) gegaan, maar het lukt niet om hem te openen (probleem met internet wss, want alle users.skynet.be gaan niet meer)
Bedankt op voorhand.
De CS200 is uitgebreider, maar om je een idee te geven:
1) Moet niet. Afhankelijk van de gekozen Display Info verschijnt dan de fietssnelheid ipv de hartslag op het display.
2) Bij het indrukken van de rechterknop scrolt het display automatisch om de xx seconden naar de verschillende weergaven. Dit is terug uit te schakelen door nogmaals de rechterknop in te drukken
3) No idea. Heb (nog) geen cadansmeter
4) Moet mogelijk zijn. De CS100 biedt 3 displaymogelijheden waar niet direct de huidige snelheid tot op de km/u nauwkeurig wordt weergegeven.
5) Sorry, heb geen grafieken.
Hopelijk heb je hier toch iets aan.
Greetzzz,
Rolla
Echte grafiekjes kan je er niet mee maken.
Op de web-site van Polar waarnaar je je gegevens doorstuurt kan je wel grafieken maken over de loop der tijd. Hoe lang gereden, hoe ver gereden, de hartslag over een bepaalde periode.
www.polarcyclingcoach.com
Op de web-site van Polar waarnaar je je gegevens doorstuurt kan je wel grafieken maken over de loop der tijd. Hoe lang gereden, hoe ver gereden, de hartslag over een bepaalde periode.
www.polarcyclingcoach.com
- Rock Rider
- Mountainbiker
Heb ook net de CS200 geinstalleerd! Tot nu toe alles zeer goed verlopen en alles goed verstaan. Ik heb het ook gemonteerd op mijn stuurpen, vond dat we neiger ogen
. Nu hebbik wel een vraagje: ik ga deze gebruiken voor 2 fietsen, kun je bv door 1 knop ingedrukt te houden van bikegegevens verwisselen op moet je dit altijd doen via Bike-Set?(wat natuurlijk geen grote moeite is)
Ik heb een dikke maand geleden de CS100 gekocht. Nu lag deze als hij uit stond (geen afbeelding opt scherm) altijd zo'n geluid te maken alsof hij een radio was die geen ontvangst had.
Wel zacht maar hoorbaar indien je in dezelfde kamer zat.
Paar dagen geleden gemerkt dat hij op niks meer reageerde... Zal hopelijk in garantie vallen als dat de batterij is, maar nu is mijn vraag of jullie dat geluid herkennen?
En of er eventueel iemand ervaring heeft met de garantie van polar en hoe deze te regelen?
Groeten
Wel zacht maar hoorbaar indien je in dezelfde kamer zat.
Paar dagen geleden gemerkt dat hij op niks meer reageerde... Zal hopelijk in garantie vallen als dat de batterij is, maar nu is mijn vraag of jullie dat geluid herkennen?
En of er eventueel iemand ervaring heeft met de garantie van polar en hoe deze te regelen?
Groeten