Overschoenen schuiven af

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
flip
Mountainbiker

Post by flip »

ridley biker wrote:ik heb dat probleem ook maar nog geen oplossing voor gevonden spijtig genoeg :-?
Mss een aantal keren met tape rond de voorkant van je overschoen draaien, zodat de schoen extra vast zit, maar het is natuurlijk geen zicht!!!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

van die zwarte textieltape
maar op lange duur ben je goedkoper af met serieuze winterschoenen

als je er koopt moet je op de binenlip letten
zien dat deze volledig doorloopt, want shimano verkopt ook zo van die "bijna" winteschoenen (veel goedkoper) maar niet dezelfde kwalitiet

Streets
Last edited by Streets on Mon 03 Oct 2005 19:58, edited 1 time in total.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Streets wrote:die overschoenen zijn dan duidelijk te groot
knellen die als je ze aandoet?

Streets
Neen, niet te groot of te klein, als ik er ga kopen dan neem ik altijd mijn schoenen mee en ze worden dan op de juiste maat gepast in de winkel. Ik heb wel de 2 toppen vooraan mijn mtb schoenen verwijderd omdat die de vorige overschoenen van shimano na enkele keren gereden te hebben al vanonder kapot maakten.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

flip wrote:
ridley biker wrote:ik heb dat probleem ook maar nog geen oplossing voor gevonden spijtig genoeg :-?
Mss een aantal keren met tape rond de voorkant van je overschoen draaien, zodat de schoen extra vast zit, maar het is natuurlijk geen zicht!!!
Awel, da´s nu nog eens een goei gedacht zeg. Tape heb ik genoeg, ´t is zwarte en dat valt niet zo op over die overschoenen!! En dat is nog altijd goedkoper dan ineens van die winterschoenen te gaan kopen hé :wink:
Oplossing gevonden. Zondag op de volgende TT eens proberen !!
MERCI !! =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Japs
Mountainbiker

Post by Japs »

Ik gebruik baanoverschoenen (adidas). Die zijn onderaan meer gesloten. Blijven perfect zitten. Zool onderaan is van stevig rubber, dus slijten niet zo snel als je stukken te voet moet.
Image
Tom B.
Mountainbiker

Post by Tom B. »

Ik heb voor deze winter overschoenen van BBB gekocht (BBB-isolator).
Deze zitten vooraan enkele centimeters strak onder de zool. ik denk (hoop) dat ze hierdoor niet meer zullen afschuiven...

Image
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

*SCHOP*

en hoe is de ervaring met die BBB's isolator ? schuiven ze inderdaad niet te gemakelijk af ? en waar heb je ze gekocht ?
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

Mijn vriendin d'r ervaring is dat ze afschuiven.
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

rap antwoord zeg :D

oh spijtig want ik wil ook klikschoenen en pedalen kopen maar heb geen geld voor een winter en zomerschoen dus we zullen ermee moeten leren leven ...
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

zoveelstebiker wrote:rap antwoord zeg :D

oh spijtig want ik wil ook klikschoenen en pedalen kopen maar heb geen geld voor een winter en zomerschoen dus we zullen ermee moeten leren leven ...
Er zijn zoveel merken en modellen dat er genoeg zijn die wel goed blijven zitten en het zal ook niet bij iedereen hetzelfde zijn. Ikzelf heb neopreen gehad van BBB. Ze bleven goed zitten maar ik vond het zweet dingen en heb dus gekozen voor winterschoenen.
Post Reply