Willy,
kan je eens laten weten hoe de GRC was?
Ik ben sinds een jaartje vrij regelmatig aan het rijden (elke week) en zou graag mijn trainingsritme wat opschroeven om in 2006 of 2007 de GRC te rijden. Zou het nuttig zijn om een trainingsschema te gebruiken?
Ik ga sowieso in 2006 de CTC rijden met een kameraad, dus tegen dan moet ik al zwaar getraind zijn...
cristalp 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ik heb je een pb gestuurd met mijnen persoonlijke uitleg en ervaringen.jero wrote:Willy,
Ik ben sinds een jaartje vrij regelmatig aan het rijden (elke week) en zou graag mijn trainingsritme wat opschroeven om in 2006 of 2007 de GRC te rijden. Zou het nuttig zijn om een trainingsschema te gebruiken?
Ik ga sowieso in 2006 de CTC rijden met een kameraad, dus tegen dan moet ik al zwaar getraind zijn...
Wil je echt meer weten en niet alleen over cristalp:
www.marathonbiking.nl
daar vindt je letterlijk alles over alle lange afstandsritten die je je maar kan inbeelden.
Pak een taske koffie en wat koekskes en lezen maar
Willy
Ik denk da ge der met 1 keer in de week fietsen toch nie gaat geraken hoor,een trainingsschemaatje zal denk ik dus wel nodig zijn........jero wrote:Willy,
Die eerste 15km. zal hij idd. wel halen,maar veel verder zal hij toch niet geraken met 1x trainen per week.Een gouden tip Jero:begin aan de marathons.En train gerust iets meer tijdens de week.
Ikzelf zit elke dag op mijne velo(woon-werk),train daarnaast soms nog enkele keren per week en rij tijdens het weekend ook altijd,en ik kan je verzekeren:het is nodig als je aan zoiets als de GRC begint.Vooral trainen op souplesse en lange km's.En dan natuurlijk maken dat je de mtb-techniek goed onder de knie hebt,want zoals het lag dit jaar door die rotsenstrook,.......PRACHTIG GEWOON!!!!!!!!ik krijg alweer zin als ik eraan denk(ah,nog een jaartje geduld)Dus Jero:beginnen trainen(oppassen met overtrainen)en tot in Verbier deze zomer...........
Ikzelf zit elke dag op mijne velo(woon-werk),train daarnaast soms nog enkele keren per week en rij tijdens het weekend ook altijd,en ik kan je verzekeren:het is nodig als je aan zoiets als de GRC begint.Vooral trainen op souplesse en lange km's.En dan natuurlijk maken dat je de mtb-techniek goed onder de knie hebt,want zoals het lag dit jaar door die rotsenstrook,.......PRACHTIG GEWOON!!!!!!!!ik krijg alweer zin als ik eraan denk(ah,nog een jaartje geduld)Dus Jero:beginnen trainen(oppassen met overtrainen)en tot in Verbier deze zomer...........