veel special forces zijn ook met een camelbak uitgerust. Er is zelfs een nbc-uitvoering van de camelback ter beschikking. (Enkel voor "military use" echter )flip wrote:Dit weekend gezien op de Moto GP, die mannen hebben blijkbaar ook een soort camelback. Vroeg me altijd al af waarom ze sinds een aantal jaar een bult in hun pak hadden. Nu heb ik er eens op gelet en toen Rossi van de motor stapte gezien dat er een doorschijnend darmke uit die bult komt en ingestoken wordt op de helm waar een koppelstuk aan de buitenkant voorzien is. Heeft niet echt iets met ons camelbagskes te maken, maar ik vond het toch interessant om te weten!!
Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
Verdeler van die spullen zit in Tessenderlo. RA company.sleery wrote:
veel special forces zijn ook met een camelbak uitgerust. Er is zelfs een nbc-uitvoering van de camelback ter beschikking. (Enkel voor "military use" echter )
Heb de brochure gezien, ferm spul.
Camelbaks in camo kleuren en ferm modellen. Zelfs fluo geel of oranje met reflecterende strips (nog niet gezien in de winkel)
Die NBC uitvoering staat er ook in maar veel zal je er niet aan hebben op je fiets, of ga je in NBC kledij fietsen
http://www.expo5.be/racompany.php
(misschien kan je er een brochure van bestellen)
Mss ook nog wat takken in uwen helm...!!sleery wrote:kan ek altijd doen é: paar nbc botjes en handschoentjes ne suit en gasmasker en ne mens is vertrokken![]()
dan nog een decontaminatieinstallatie en ik ben compleet
Nu terug on topic:
Heb zoals ik ooit eerder al vermelde dit model

Past ne multitool in, energybar, reserveband, plaksel, gsm, autosleutel, pomp en natuurlijk het belangrijkste 2L drank!!!
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
hangen jullie je camelback open of dicht weg gedurende de week?
thanks for your advice
thanks for your advice
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
HI,
Ik was mijn camelback uit en droog hem af nadien leg ik hem gewoon in de vriezer,dat zou beletten dat er bacterien in nestelen
Ik was mijn camelback uit en droog hem af nadien leg ik hem gewoon in de vriezer,dat zou beletten dat er bacterien in nestelen