Boek Filip Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
inge c
Mountainbiker

Post by inge c »

maurice wrote:
inge c wrote:ha ja voor de geintreseerde (staat wel nog niet veel op) een website van filip
http://www.filipmeirhaeghe.be

hoop dat ik daar reklame mag voor maken

:roll:
Deze staat zelfs gelinkt op onze site :wink:
als ik die link gebruik , krijg ik een fout melding omdat er staat
filipmeirhaeghe.com en is nu be
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Bengo wrote:In welke zin 'Ferm Verschoten' van Flip?
Nooit gedacht dat topsport zo mentaal zwaar is.
Guest

Post by Guest »

als ik die link gebruik , krijg ik een fout melding omdat er staat
filipmeirhaeghe.com en is nu be
Je hebt gelijk, ik zal dit z.s.m laten aanpassen :wink:
kine rider
Mountainbiker

Post by kine rider »

maurice wrote:Vrijdag,zaterdag en zondag in de namiddag. Der is ter ene die goed heeft opgelet afgelopen zaterdag. :wink:
Maurice, graag even wat info, de beurs is vrijdag geopend van 14.00 tot 21.00, wanneer ongeveer zal Filip daar zijn?

Frank
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

kine rider wrote:
maurice wrote:Vrijdag,zaterdag en zondag in de namiddag. Der is ter ene die goed heeft opgelet afgelopen zaterdag. :wink:
Maurice, graag even wat info, de beurs is vrijdag geopend van 14.00 tot 21.00, wanneer ongeveer zal Filip daar zijn?

Frank
telkemaal in de namidag.
Guest

Post by Guest »

Ik weet nog nie hoelaat precies, moet hem nog bellen.
joerio
Mountainbiker

Post by joerio »

roy wrote:
Nooit gedacht dat topsport zo mentaal zwaar is.[/quote

ik denk dat competitie sport in het algemeen zwaar is,zelfs ook op amateur niveau.als ne mens met iets bezig is, kan het in de bovenkamer wel is beginnen stomen :oops: de flip stond er mee op ,en ging er ook met slapen.slapen ging op den duur ook nie meer,wie houd da vol he' [-X
t'is ook daarom dat veel topsporters er een paar hobby's bij nemen,da zorgt voor wat aflijding.

als ge die ge die toppers bezig ziet,lijken ze soms wel van een andere planeet te komen :roll: ,en toch zijn het ook maar mensen he' =D>
roy
Mountainbiker

Post by roy »

joerio wrote:
roy wrote:
Nooit gedacht dat topsport zo mentaal zwaar is.[/quote

ik denk dat competitie sport in het algemeen zwaar is,zelfs ook op amateur niveau.als ne mens met iets bezig is, kan het in de bovenkamer wel is beginnen stomen :oops: de flip stond er mee op ,en ging er ook met slapen.slapen ging op den duur ook nie meer,wie houd da vol he' [-X
t'is ook daarom dat veel topsporters er een paar hobby's bij nemen,da zorgt voor wat aflijding.

als ge die ge die toppers bezig ziet,lijken ze soms wel van een andere planeet te komen :roll: ,en toch zijn het ook maar mensen he' =D>
Kvond et sterk dat ie er telkens weer bovenkwam.
En die pianolessen hebben daar ook goed in gedaan zoals je zecht bijhobby.
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ja ik heb de boek nu bijna al 1 maand en ik zit aan blz.170 !
ik lees nie graag ma omdat van FM gaat ! maak ik uit zondering !

FM : Zou je de volgende keer eerste de film willen uitbrengen !

dank :P
grtz
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Heb gisteren een gesigneerd exemplaar bij Sportbikes gehaald. Blijkbaar verkoopt het gelijk zot : zijn al aan de derde druk bezig.

Ben er gisteravond aan begonnen. Knap geschreven. Boek leest even snel als de auteur rijdt.
Last edited by jerommeken on Fri 07 Oct 2005 10:21, edited 1 time in total.
Post Reply