schwalbe banden waar te koop (buurt van Diest)

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

Bikestore Tielt-Winge heeft ook een aantal Schwalbe's.
Bikeshop Diest ook zeker en vast.
Bij Van eyck ga je dikwijls alleen de goedkoopste versie vinden.

Ben trouwens erg benieuwd naar die nieuwe Nobby Nic, die Jimmy's slijten toch wel stevig snel.
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Tinky-Winky wrote:Nobby Nic
Same here.
Vanvoor en vanachter NN of (volgens Schwalbe) 'DE' combinatie: NN vanvoor en achteraan de RR.

Grtz...
S.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

#Skull' wrote:
manitou. wrote:die 2.25 is bedoeld voor dh
voor gewone xc is het beter zowel vooraan als achteraan een 1.5 te steken
dit om beter in de modder te snijden ipv erop te drijven
A zo, dat wist ik niet.
Het is idd wel wat breed 2.25, voor in de modder.
Er zou een 1.9 versie zou moeten van bestaan om vooraan te steken.
Maar ik zou me op technische afdalingen toch niet 'gerust' voelen met vooraan een band met een breedte van 1.5 :roll: .

Grtz...
S.
heb al veel mensen horen klagen dat ze toch niet veel zijdelingse grip hebben.
er bestaat ook een 2.1 versie van.
Mesch 1.5 alachter en 2.1 alvoor.
Het grappigge is dat de beide versies evenveel kosten.
spikey
Mountainbiker

Post by spikey »

Gisteren 2 Jimmy's gaan kopen (hadden ze toch bij Van Eyck). Hopelijk een goede keuze, want was nog aant twijfelen tussen Black Jack en de Jimmy's. Dacht dat BJ meer allround banden zijn of niet? Weet er miss iemand of je op de weg met beide banden een groot verschil voelt? Zo ja, dan kan ik me miss nog een paar BJ aanschaffen.
Greets --> Spikey --> can't wait for Lummen --> and hoping for lots of mud so my Jimmy's will be usefull!!!
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

spikey wrote:Gisteren 2 Jimmy's gaan kopen (hadden ze toch bij Van Eyck). Hopelijk een goede keuze, want was nog aant twijfelen tussen Black Jack en de Jimmy's. Dacht dat BJ meer allround banden zijn of niet? Weet er miss iemand of je op de weg met beide banden een groot verschil voelt? Zo ja, dan kan ik me miss nog een paar BJ aanschaffen.
Greets --> Spikey --> can't wait for Lummen --> and hoping for lots of mud so my Jimmy's will be usefull!!!
Zorg dat je ze niet te hard zet, voor Jimmy's maakt de druk een groot verschil tussen veel grip of erg weinig.
Boven 3 bar vind ik ze niet geweldig, eens daaronder aardig wat grip wat je niet zou verwachten voor niet overdreven grote noppen.
Succes !
Post Reply