Strandrace Oostende 2 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Na een zware inspanning ben ik redelijk tevreden over mezelf ik zal nooit een Tom Boonen worden maar kwas toch 177 op de 20 km en ik had gehoopt uit te rijden en niet de laatste te eindigen en das me gelukt !
(Met alle respect voor de laatste wel te verstaan want ik heb ook voor die mensen super veel respect voor iedere deelnemer trouwens een dikke proficiat, tis alle een hele prestatie om te starten vind ik trouwens !!!)
Over de organisatie was ik zeer tevreden, alleen de plaats om te parkeren bij het sportcentrum liet de wensen over, voor zo een evenement is er toch meer plaats nodig vind ik en zo een eind van de start waarom niet zoals vorige keer de hippodroom ? ( ik heb portverdorie niet kunnen douchen om da ik te ver geparkeerd stond).
Wat betreft die betwisting met het nummer 60 ik was aangekomen voor die haar eerste toer finishte en toen ik daar aan de kant stond te kijken naar mijn vrienden die aankwamen van de 44 km was zij daar plots terug na ongeveer een half uur denk ik ofwel heeft die GEVLOGEN, ofwel is er daar iets gebeurd da niet PLUIS is. (Leve de wedstrijden met chipregistratie!!!)
Graag zou ik ook eens weten hoeveel er in iedere wedstrijd gestart zijn want ik ben 177 van de 230 aangekomen maar er zijn er toch ook een deel nie aangekomen veronderstel ik. tis maar een weetje
Greets ...
(Met alle respect voor de laatste wel te verstaan want ik heb ook voor die mensen super veel respect voor iedere deelnemer trouwens een dikke proficiat, tis alle een hele prestatie om te starten vind ik trouwens !!!)
Over de organisatie was ik zeer tevreden, alleen de plaats om te parkeren bij het sportcentrum liet de wensen over, voor zo een evenement is er toch meer plaats nodig vind ik en zo een eind van de start waarom niet zoals vorige keer de hippodroom ? ( ik heb portverdorie niet kunnen douchen om da ik te ver geparkeerd stond).
Wat betreft die betwisting met het nummer 60 ik was aangekomen voor die haar eerste toer finishte en toen ik daar aan de kant stond te kijken naar mijn vrienden die aankwamen van de 44 km was zij daar plots terug na ongeveer een half uur denk ik ofwel heeft die GEVLOGEN, ofwel is er daar iets gebeurd da niet PLUIS is. (Leve de wedstrijden met chipregistratie!!!)
Graag zou ik ook eens weten hoeveel er in iedere wedstrijd gestart zijn want ik ben 177 van de 230 aangekomen maar er zijn er toch ook een deel nie aangekomen veronderstel ik. tis maar een weetje
Greets ...
Knappe prestatie, freezy, ik droom er ook nog altijd van.freezy wrote:Voila, was 24e op 230 man (22km). Heel content, want ik sprak eerst van een top 50 als doel, daarna bijgeschaafd tot top 40 en dat dus ook ruimschoots gehaald.
Ik reed wel de 40km, maar had een complete off-day. We starten altijd achteraan, en normaal schuif ik dan mooi naar voor, maar nu wilde het niet lukken. De ganse tijd baggeren tot in Middelkerke. Toen was het kalf al verdronken. Achteraan kwam ik terug in m'n ritme, maar vanaf we op het strand kwamen bolde ik voor geen meter. Té veel op de weg getraind de laatste weken en niet op weerstand? Op het einde zat ik er kompleet door en gewoon binnengebold. 10min langer dan voorzien, na 1u56 op de 145e plaats.
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Ik ben als achtste aangekomen. De eerste 5 reden zo van me weg aan het eerste keerpunt, maar het tweede groepje van 7 bikers kon ik volgen. Niet meer dan dat, want ik had wat trainingsachterstand door een gekwetste knie. Ik kon behoorlijk volgen op 't strand en zag dat ik vooraan reed op de technische stukken. Toch nog serieus afgezien op 't einde hoor!! De beachbanden waren net te doen, maar brede semislicks hadden nog beter geweest. Ik reed met vaste vork, maar een vering met pop-lock had nog beter geweest om over de golfbrekers te vliegen...