geax barro marathon of michelin xcl a.t

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Heb absoluut geen klachten over barro marathons maar vind ze iets wat te breed!!! #-o :oops:
Daarom zoek ik naar een smallere allround band. :lol:
Moest ik die barro in 1,95 kunnen krijgen kocht ik ze direct. :-D :evil:

greetz
Loeckxke
Mountainbiker

Post by Loeckxke »

Dan zit je al wel op het gebied van de semi-slicks. Zou een geax Mezcal (1,9) of de Argo (2,00) geen oplossing kunnen bieden? Uiteindelijk is de Michelin ook van een 2,0 breedte formaat. Moet wel toegeven dat ik met die banden nog niet gereden heb (te content van mijn Marathons en in de Hagelandse modder kan ik die goed gebruiken)
Byorka
Mountainbiker

Post by Byorka »

Zelf heb ik bv Z-max 2.1: geweldige band voor zijn prijs, zeker ook in de modder!

Ook heb ik Mezcall 1.95: leuk als het droog is maar bij vettigheid glibberen ze overal heen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

als mijn spiders air light erdoor zijn dan zou ik me ook die marathons willen aankopen en meteen ook de stap naar de UST versie te zetten maar mijn vraag is : slijten de deze snel ????
en ben ik het beste er zo een antilek product in te gieten en welke eventueel ??

Gizmo 8)
WaterDr@gon
Mountainbiker

Post by WaterDr@gon »

Ik heb een vraagje, ik rijd voor de moment met larsen tt (die zaten standaard op mijnen mtb) voor de modder zijn deze niet echt ideaal te noemen. nu was ik aan het uitkijken naar de Geax barro mud, maar hier zijn jullie blijkbaar niet over te spreken. De geax barro marathon vind ik trouwens niet meer op de website is deze dan vervangen door iets anders ?
Loeckxke
Mountainbiker

Post by Loeckxke »

De Barro Marathon is van naam veranderd en luistert nu naar de naam Barro Mountain. Maar fysiek gaat het over compleet dezelfde band.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

cloclo wrote:Vooraan heb ik een geax barro mud opliggen,en daar ben ik minder tevreden van.Hij verliest rap grip,en op de baan zeker!
Heb me laten vertellen dat de barro mud een goede band is voor achteraan (tractie in modder) maar zeker te smal is om vooraan te leggen !!! :wink:
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Gizmo wrote:als mijn spiders air light erdoor zijn dan zou ik me ook die marathons willen aankopen en meteen ook de stap naar de UST versie te zetten maar mijn vraag is : slijten de deze snel ????
en ben ik het beste er zo een antilek product in te gieten en welke eventueel ??

Gizmo 8)
De slijtage is echt minimaal (enkel getest met de draadversie)!!!!
Het kan handig zijn om er een antilek product in te gieten. :bounce:
Het product waar ik al veel van heb gehoord is dat dat de mannen van reevax gebruiken. Genaamd Notubes. Werkt echt subliem!!!! :lol: :bounce:

greetz
Post Reply