MTB en (loslopende) honden
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Milan
- Mountainbiker
- Location: Trek 6500 hs 33 evo 2, Sportivo track bike & GT Ruckus dj
mag men dat ook doen terwijl men op de fiets zit?metalgod wrote:aangezien honden mijn 2de hobby is na MTB kan ik wel enkele tips geven
- kijk de hond NOOIT in de ogen
- zeker niet naar stampen
- De enige oplossing is er keihard op brullen (en met keihard bedoel ik ook KEIHARD(, de hond word zo overdondert van uw reactie dat hij meteen de biezen neemt!
ps: leuk das gemakkelijk alsde net naar hatebreed of behemoth zit te luisteren roep dan(now is the time i will rise on my feet,... i will be heard)
Ik denk dat de "hondenhaters" sneller last hebben dan de dierenvrienden,ik rij al 14 jaar mtb en heb nog geen enkele slechte ervaring met honden,misschien voelen die beestjes het aan wanneer je hen niet mag,tijdens de meer rustige tochtjes stop ik wel eens om zo'n keffertje,of zijn grote broer,over de bol te aaien,het doet wonderen geloof me
groetjes
Sunny
groetjes
Sunny
Het heeft meestal niet te maken met het haten van honden, maar met het schrik hebben van honden. Zo'n beest voelt dat en grijpt zijn kans.sunny wrote:Ik denk dat de "hondenhaters" sneller last hebben dan de dierenvrienden,ik rij al 14 jaar mtb en heb nog geen enkele slechte ervaring met honden,misschien voelen die beestjes het aan wanneer je hen niet mag,tijdens de meer rustige tochtjes stop ik wel eens om zo'n keffertje,of zijn grote broer,over de bol te aaien,het doet wonderen geloof me
groetjes
Sunny