Pech gasten, ik mag toch in de weg komen rijden. nr 159 vandaag toegestuurd gekregen.The Raceface wrote:Ik denk dat ge niet moogt meedoen![]()
![]()
Strandrace Oostende 2 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- kristofbomans
- Mountainbiker
- el sebbo
- Mountainbiker
Re: Strandrace Oostende 2 oktober
Voor de mensen die nog naar hallo Hautekiet geluisterd hebben, die tocht gaat niet door, hij heeft plaats op 2oktobermikke wrote:Op 2 oktober gaat de Trends Strandrace door in Oostende, maar ik vind hier vrij weinig info over. Ik ben dan vooral op zoek naar info betreffende het parcours: verhouding strand/duinen/asfalt/loopstroken. Kan iemand mij helpen?
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
Re: Strandrace Oostende 2 oktober
el sebbo wrote:Voor de mensen die nog naar hallo Hautekiet geluisterd hebben, die tocht gaat niet door, hij heeft plaats op 2oktobermikke wrote:Op 2 oktober gaat de Trends Strandrace door in Oostende, maar ik vind hier vrij weinig info over. Ik ben dan vooral op zoek naar info betreffende het parcours: verhouding strand/duinen/asfalt/loopstroken. Kan iemand mij helpen?