Ik zou het niet weten, ik kijk nauwelijks naar TV, en zeker niet naar Thuis (want ik blijf nooit thuis, ga liever op reis, door de Pyreneeën met de mtbike bijvoorbeeld).
Maar het zou wel kunnen, want 25 jaar geleden noemde iemand mij verkeerdelijk Bengo, omdat ze mijn echte naam verwarde met die van haar hond. En 10 jaar geleden deed iemand anders dat opnieuw, ook weer omwille van een hondennaam. En met die (verkeerdelijk aan mij toegekende) hondennaam en dankzij mijn hondenstiel heb ik nu toch maar de Coast to Coast kunnen doen...
C2C 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jawa
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus
En idd Bengo, bijgenaamd "rikketikketik daar zit verdorie weer dien Rohloff in mijn gat"
, opnieuw verkeerd wat onze vriend uit Oostende betreft, nog een overduidelijke tip mss: Cowboy H zoekt zien peird. En als uw frank nu nog niet valt dan weet ik het ook niet meer. Onze cowboy reed trouwers naarmate de C2C vorderde hoe langer hoe beter zowel bergop als bergaf.
Aan allen die deelnamen: vele groeten en bedankt voor het amusement onderweg. Aan allen die plannen maken voor volgend jaar: gewoon doen want het is een ongelofelijk tof avontuur en iedereen kan dit op eigen tempo met het nodige karakter uitrijden (hebben er dit jaar toch zeker een aantal bewezen).
Groeten, Jawa
Aan allen die deelnamen: vele groeten en bedankt voor het amusement onderweg. Aan allen die plannen maken voor volgend jaar: gewoon doen want het is een ongelofelijk tof avontuur en iedereen kan dit op eigen tempo met het nodige karakter uitrijden (hebben er dit jaar toch zeker een aantal bewezen).
Groeten, Jawa
- ATEGEV
- Mountainbiker
Rustig hé ouwe.Bengo wrote:"Oostendse vriend"? Die dan wel opgeeft dat ie van Brasschaat afkomstig is. Ategev, beter uit je doppen kijken, als je't mij vraagt. Of we moeten je nog vaker van de grond oprapen na weer een valpartij of een kapotte band, en je met je eigen latex weer aan mekaar plakken. Alles is goed, als het maar gewichtsbesparing oplevert. En inspiratie voor mijn Coast to Coast-artikel natuurlijk....
Aha, zietsewel. Ip jon mulle.Integendeel Bengo, onze vriend met de lekke banden heeft gelijk. Ik ben wel degelijk uit Oostende afkomstig, geboren en getogen aan 't zeetje.
Peis d kji hoet... professoros doctoros inginieuros Cowboy Henkos, dendienos dattos de voorlaatstos daggos bij junos en ikkos stondos alsos ikkos geredos snikebatos ...En idd Bengo, bijgenaamd "rikketikketik daar zit verdorie weer dien Rohloff in mijn gat" , opnieuw verkeerd wat onze vriend uit Oostende betreft, nog een overduidelijke tip mss: Cowboy H zoekt zien peird. En als uw frank nu nog niet valt dan weet ik het ook niet meer. Onze cowboy reed trouwers naarmate de C2C vorderde hoe langer hoe beter zowel bergop als bergaf.
Okee okee, al goed: ik heb hem: Cowboy Genk, zoals ze in Oostende plegen te zeggen, een Westvlaams raspaard dat zijn zuurverdiende centjes nu verbrast in het Brasschaat van Pfaff en de zijnen. Daar zal ik maar geen (strip)tekeningetje bij maken.
@ Jawa: Jawadde, heb je al een trauma overgehouden aan mijn zacht rollende Rohloff gezoem? Hopelijk krijg je het er niet van aan je rikketikker. IN elk geval: ook jouw geliefde Cannondale pakt volgend jaar uit met een Rohloff mtbike: zie www.probike.be. Helaas hebben ze hem 'Urban' genoemd, een marketingtechnische miskleun want je kunt er beter mee rondhossen in velden en bergen dan in de stad.
Overigens is het veel makkelijker om met een IDWorx Mountainrohler (met Rohloffnaaf) de ketting op te spannen dan met de Endorfin, aldus mijn fietsenmaker. Ik meen dat dit iets met de 'excentrische bottom bracket' te maken heeft van die Idworx-bike. Maar dat weet jij allemaal beter dan ik, natuurlijk. Dank overigens voor de technische bijstand.
@ Jawa: Jawadde, heb je al een trauma overgehouden aan mijn zacht rollende Rohloff gezoem? Hopelijk krijg je het er niet van aan je rikketikker. IN elk geval: ook jouw geliefde Cannondale pakt volgend jaar uit met een Rohloff mtbike: zie www.probike.be. Helaas hebben ze hem 'Urban' genoemd, een marketingtechnische miskleun want je kunt er beter mee rondhossen in velden en bergen dan in de stad.
Overigens is het veel makkelijker om met een IDWorx Mountainrohler (met Rohloffnaaf) de ketting op te spannen dan met de Endorfin, aldus mijn fietsenmaker. Ik meen dat dit iets met de 'excentrische bottom bracket' te maken heeft van die Idworx-bike. Maar dat weet jij allemaal beter dan ik, natuurlijk. Dank overigens voor de technische bijstand.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ook den 'toerist' niet vergeten hé, dan kunnen de wvlingen kaarten.flippy wrote:bengo, jawa, kzoekemienpeird, ategev, globaltrotter, mtb grietje en alle ongeidentificeerde coasters-forumleden: hartelijk dank voor jullie gezelschap gedurende 17 fantastische dagen. kzoekemienpeird: fantastische nick-name, man! Als je echt uit Oostende komt heeft hij een driedubbele bodem!
Ik vind dat we onze conditie nu moeten verzilveren op ede komende tt'en, mss is er zelfs nog n goede chrono. Als mijn rugpijn n beetje weggaat en het niet voortdurend regent dan teken ik zaterdag present in Michelbeke. Vorig jaar kwam zelfs de eerste burger van het land himself daar een woordje placeren.
-
kine rider
- Mountainbiker
Post by kine rider »
Welnu bende Poco-Loco-ers, al radiostilte of wat? Bij mij heeft die euforie van de Atlantique te bereiken weken geduurd...
Vertel eens over het ontbijt in de jeugdherberg in Aragues d'o Porto: tortillas met pikante worsten (zoals wij) of hamburger met friet (2002) ?
Een vraagje, was er iemand met een Lefty-voorvork bij bij jullie?
Vertel eens over het ontbijt in de jeugdherberg in Aragues d'o Porto: tortillas met pikante worsten (zoals wij) of hamburger met friet (2002) ?
Een vraagje, was er iemand met een Lefty-voorvork bij bij jullie?
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Ik denk dat er een stuk of twee-drie mensen waren met een Lefty.
Radiostilte alleszins ook niet, er wordt meer gemaild dan op het Forum gepost.
Ontbijt in Aragues: hebben wij niet gehad. Wij hebben overnacht in Aisa, maar daar hebben we inderdaad wel tortilla's gekregen (en goeie ook). Het avondeten was er alleszins niet je dat...............
Radiostilte alleszins ook niet, er wordt meer gemaild dan op het Forum gepost.
Ontbijt in Aragues: hebben wij niet gehad. Wij hebben overnacht in Aisa, maar daar hebben we inderdaad wel tortilla's gekregen (en goeie ook). Het avondeten was er alleszins niet je dat...............