Merchtem - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Merchtem - Bloso
Ben verleden week (31/8) in Merchtem gepasseerd en zag al verschillende nieuwe plaatjes van een bloso parcour hangen voor Mtb ,en nee het is niet de tour van Meise , het moet volgens mij een nieuw parcour zijn, weet iemand daar iets meer over?
-
Koen De Houwer
- Mountainbiker
Post by Koen De Houwer »
Hallo,
Bedoel je de Millenium route? Da's een route die hier ook staat bij mountainbike.be ---> http://www.mountainbike.be/vasteroutes/ ... ebbeke.php
Greetz,
Koen
Bedoel je de Millenium route? Da's een route die hier ook staat bij mountainbike.be ---> http://www.mountainbike.be/vasteroutes/ ... ebbeke.php
Greetz,
Koen
bloso merchtem
Ben gisteren nog eens gepasseerd en er wordt inderdaad een nieuw parcour in Merchtem gepijld de makers zouden de mannen van De Bikers uit merchtem zijn . Het vertrek zal aan de sporthal van Merchtem zijn en er zouden 3 lussen zijn . De officiele opening zou zelfs voorzien zijn op 17/9/05 zoals ik van iemand begrepen heb. De lussen komen in ieder geval aan de noordkant van Kobbegem en Mollem . We zullen er allezins wel iets van te weten komen . En dan is er weer een gepijlde tour erbij voor een beetje variatie. Dan rest er alleen nog aan de mannen van Asse hopduvels en of Walfergem om eens een deftig vast parcour te maken en dan is de ring ver rond zeker.
Fijn om te horen, heb in het voorjaar al eens in de streek van Merchtem - Asse een tocht van +/-50 km gereden. Zijn nog vele mogelijkheden in die streek. Was een mooie tochtje waar ik wel heb afgezien. De streek is nogal heuvelachtig daar. Had de dagen voordien ook heftig geregend en maakte het allemaal loodzwaar natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar zou ik zeggen. 
-
Koen De Houwer
- Mountainbiker
Post by Koen De Houwer »
Tof, een nieuwe BLOSO tocht in de buurt. Zeker eens uitproberen een van de weken...
Weet er ook iemand of "het boske" er ook bij is?
Koen (aka Duvelaar)
Weet er ook iemand of "het boske" er ook bij is?
Koen (aka Duvelaar)