Strandrace Oostende 2 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Zondagmorgen ga ik met een clublid biken op het strand. We zouden starten in Veurne om langs de baan naar Koksijde te rijden, dan via het strand naar Bray Dunes en terug.
Als er gasten zijn die goesting hebben om mee te gaan. Laat maar iets weten.
Als er gasten zijn die goesting hebben om mee te gaan. Laat maar iets weten.
- The Raceface
- Mountainbiker
Vlug m'n rekening gecheckt en bedrag is op 21/9 van m'n rekening gegaan, ik zal dus nog een paar dagen geduld moeten hebben vooraleer de enveloppe hier is.
Wat vinden jullie trouwens van dat startuur. Ik rekende dat ik om 5u zou moeten opstaan om een beetje op tijd te zijn. M'n broer is wel aan het zoeken naar een jeugdherberg in de buurt zodat we eventueel zouden kunnen blijven overnachten om toch een beetje op ons gemak te zijn.
Wat vinden jullie trouwens van dat startuur. Ik rekende dat ik om 5u zou moeten opstaan om een beetje op tijd te zijn. M'n broer is wel aan het zoeken naar een jeugdherberg in de buurt zodat we eventueel zouden kunnen blijven overnachten om toch een beetje op ons gemak te zijn.