De man zelf wist gisteren te vertellen dat hij a.s woensdag bij "Sterren en kometen"( een programma van Luc alloo) te zien zal zijn.
Boek Filip Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Guest
Post by Guest »
Gisteren het boek ook van Filip gekocht. Ik heb er al een stukje in gelezen. het laatste boek datik had gelezen was dat van Armstrong "door de pijngrens" en ook dit zal ik weer van voor tot achter doorspitten.
De man zelf wist gisteren te vertellen dat hij a.s woensdag bij "Sterren en kometen"( een programma van Luc alloo) te zien zal zijn.
Inderdaad : top-3 non-fictie ...Gf biker wrote:Naar verluid staat het boek reeds op de derde plaats in de top 10 van de standaard boekhandel![]()
http://www.standaardboek.com/non_fictie.shtml
Gf biker wrote:
Allee hebben ze zelfs geen foto van het boek??![]()
Dat komt misschien omdat ze overal uitverkocht zijn
Ik ben gisteren eerst naar de Standaard in Diest gereden waar ze uitverkocht waren
Ik vind het dus ook een heel goed boek hè
- spilliespeedy
- Mountainbiker
- Location: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er
Post by spilliespeedy »
Gisterenavond nog even begonnen aan mijn gesigneerd exemplaar te beginnen lezen.
Vlote leesstijl, deze avond zal ik zeker verder lezen.
Vlote leesstijl, deze avond zal ik zeker verder lezen.
- pr023473
- Mountainbiker
Girlpower wrote:Gf biker wrote:
Allee hebben ze zelfs geen foto van het boek??![]()
Dat komt misschien omdat ze overal uitverkocht zijn![]()
Ik ben gisteren eerst naar de Standaard in Diest gereden waar ze uitverkocht waren, daarna naar Hasselt gecrost om daar GELUKKIG
het allerlaatste exemplaar te vinden
Ik ben beginnen lezen en om drie uur 's nachts dan toch maar gestopt in de helft van het boek omdat ik er vandaag vroeg uit moest voor de tt in Overpelt.
Ik vind het dus ook een heel goed boek hè![]()
Dat zal aan mij gelegen hebben, ik ben vrijdag de laatste twee gaan kopen in diest.
Sorry