Mountainbike.be verjaardagstocht / aftertalk..

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik kan alleen maar bijtreden wat hierboven reeds gezegd werd:
Dankzij het stralend weer en de prachtige omloop was het weeral een fantastische belevenis met een hele toffe bende. Ondertussen begint ge al een een aantal gezichten van vorige edities te kennen bij naam en/of nick en het is plezant te merken dat die er steeds weer bij zijn.
Ook ne grote merci aan de Filip en Patrick dat zij erbij waren vandaag.
Hoed af voor die mevrouw in mijn groep 2 die het iets moeilijker had om de hellingen te doen maar toch bleef doorbijten en uiteindelijk samen met de hele bende de rit heeft uitgedaan.
Aan de mods en organisatoren: de organisatie was af, bravo =D> =D> =D> !

Tot de volgende keer :wink:

Ps: ook dank aan de madam van de spaghetti want hij heeft gesmaakt =D>
( maar ik twijfel of ze dat hier gaat lezen :-? )

Hier een paar foto´s:
http://www.pixagogo.com/3062025131
Guest

Post by Guest »

http://mountainbike.fotopic.net/c702355.html
foto's van forumleden samen met Filip
de rest volgt nog wel
als er iemand groot formaat wilt zonder watermerk
stuur maar een pm naar mij

bedankt allemaal om er een toffe dag van te maken
=D> =D> =D>
Chucky
Mountainbiker
Location: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Post by Chucky »

Voor mij ook de eerste keer een meeting en ik moet bevestigen wat hier al allemaal gezegd is.
Het was gewoon super :-D :-D
rakker
Mountainbiker

Post by rakker »

:lol: Ook voor mij was t de eerste keer> MAAR niet de laatste. Ik wist nie da er zoveel limburgers met ne mountainbike rijde. Nu ken ik er toch een paar bij volgende toertochten. Ik zeg wa al iedereen zegt: Fantastisch. Leuk zonnetje, leuke groep, allemaal gelijkgezinden, toffe Filip voor wie ik veel bewondering heb en ne toffe patrick. Het tempo van groep 2 lag mij wel op ne zaterdag. En als afsluiter een mooi gesigneerd boek 'Positief' van den FILIP. Groeten =D>
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Iedereen bedankt voor de opkomst. We hebben een aantal personen moeten teleurstellen, maar zoals Maurice al aanhaalde ook voor ons was dit een goede leerschool. Bij deze wil ik Filip en Patrick nogmaals bedanken voor hun aanwezigheid. Het weer hadden we ook aan onze kant, wat maakte dat het prettig biken was.
Enne de 6de verjaardag....tja das binnen een jaar he :wink:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Idd weinig toe te voegen aan de positieve commentaren, t'was weer een zeer leuke bedoening zowel tijdens de tocht als op den aprés :drunk: De Filip en Patrick zijn toffe gasten, met beide een goe klappeke kunnen doen. Gelukkig gisteren gene last van de rug gehad (is vandaag wel anders :( ) Aan iedereen die hieraan meegewerkt hebben THX :wink: .
Filip en Patrick voor hun aanwezigheid alsook de Jan en Jaap van mtb-school.com . De Gert (manitou) en Geert (schijfrem) voor de foto's =D> en Spilliespeedy voor het filmen =D> en alle deelnemers voor het leuke gezelschap :-D
Natacha
Mountainbiker

Post by Natacha »

bedankt aan iedereen voor de leuke organisatie,alles was prima in orde!! =D> 't was een fijne dag!!Moest spijtig genoeg direct na de rit ook al vertrekken wegens enkele verplichtingen die ik te doen had :( En pr023473bedankt voor hier nog ff te vermelden wat er weer allemaal mis was met mijn fiets,was nu ff uit mijn gedachten!!! :lol: bedant allemaal en mss wel tot een volgende keer!Filip en Patrick nog veel succes verder met het biken!!doei =D> =D>
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Ook van hieruit een dikke merci aan Filip en Patrick als ook aan de Mountainbike.be gastheren! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Het was weer simpel doch perfect geregeld tot in de punten! Maar dat ben ik al gewend van die gasten na de derde keer. Ik ga dan ook van nu af aan een vast abonnement aanvragen op de Mountainbike.BE dagen.

Om Filip na al die tijd terug in goede doen te zien heeft me weer diep geraakt in POSITIEVE zin!!! Het was weer die vrolijke, sympatieke kerel die ik al 5 jaar bewonder met een oog voor alles en IEDEREEN!!! :drunk: :drunk: :lol: :lol: :lol:

Alle, op naar de 'End of Suspention Party' op za 14 januari!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Johnny de Wit wrote:Alle, op naar de 'End of Suspention Party' op za 14 januari!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
JAja
wie ging er voor de discobar zorgen?
wie voort vuurwerk?

en als ik mij ni vergis had de filip al wat champagne klaarliggen :drunk:
Ik wil wel mee komen klaarzetten en den bar doen als da nodig is en voor de houtvuurtjes zorgen (dan kunnen we lekker buiten FEESTEN)

Streets
WappY
Mountainbiker
Location: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...

Post by WappY »

Alles is reeds gezegd in voorgaande, het was =D> , we zullen er volgende keer zeker terug bij zijn, heel toffe sfeer, lekker relax... meer moet dat niet zijn...
Post Reply