Hi guys,
ben van plan een wiel te spaken met 28 cx-ray spaken van sapim,xc 717 velg van mavic, maar bij het vinden van een naaf voor 28 gaten loopt het vast.
Dt swiss is me te duur dus ben ik op zoek naar een ander alternatief, iemand enig idee wie er nog naven maakt voor 28 spaken?
Merci
naven voor 28 spaken
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
$mokeyJoe
Post by $mokeyJoe »
Ik weet dat Tune ze hebben voor 28g.Hier kan je ze vinden bvb.Ikzelf rij momenteel met Tune MIG/MAG,Dt aerolites,XC717 ceramic,alu nippels en ben er super tevreden over.Daarvoor reed ik met XL's en het verschil van gewicht en stijfheid is er serieus op vooruit gegaan!
MIG is inderdaad naaf voor voorwiel,MAG is naaf voor achterwiel.Dit voor niet-schijfrem wielen.
Als ik zo bekijk,blijken de voorste naven van Tune ongeveer 25€ goedkoper te zijn dan Dt's...De achternaven heb je in verschillende prijsklassen...
Alleszins een aanrader die Tune naven!
Ik ga ze nog eens berijden.
Groetjes,
$mokeyJoe
MIG is inderdaad naaf voor voorwiel,MAG is naaf voor achterwiel.Dit voor niet-schijfrem wielen.
Als ik zo bekijk,blijken de voorste naven van Tune ongeveer 25€ goedkoper te zijn dan Dt's...De achternaven heb je in verschillende prijsklassen...
Alleszins een aanrader die Tune naven!
Ik ga ze nog eens berijden.
Groetjes,
$mokeyJoe