Soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb ook nog een huishouden te doen, en "mag" ook nachten werken. Dan vergaat de goesting soms wel eens om buiten te gaan trainen. En, als ik naar de fitness ga, kan ik mijn ogen nog eens de kost gevenfrankex wrote:Hela mannen (en vrouwen) !!
Zijn wij watjes of mtb-ers ? Blijven rijden verdomme.
Niks geen conditioneel verlies, niks geen kilo's bijkomen die je er achteraf moet aftrainen. Hebben jullie als eens in een fietswinkel geweest ?
Daar kun je aangepaste kledij (voor nat en koud weer) kopen, en ook
verlichting om op uwe velo te zetten. Blijven trainen in de week en
gaan vlammen in 't weekend, of het nu goed of slecht is.
Uwe velo onderhouden hoort er dan gewoon bij.
Anders hadden we evengoed wielrenners kunnen worden !
Overwinteren... wie? hoe?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Guest
Post by Guest »
Ik bike niet graag in het donker, dus is spinning voor mij een goed alternatief. Toch zit ik liever op de bike en indien de kans er is zal ik toch op de bike stappen. Het hefstweer heeft wel iets magisch vind ik en daar wil ik toch van genieten. Verder een beetje extra aan mijn gewicht werken ( lees afvallen).
Ik rijd een vaste toer met vrienden, een keer in de week s'avonds met verlichting. Als het ongeveer altijd dezelfde rit is kent ge het parcour en de gevaarlijke punten(in donker) en kan je steeds goed doorrijden.
De afgelopen winter heeft 'het weer' me geen enkele keer tegengehouden om te gaan rijden op zaterdag en zondag!
Slecht- en goei weer zijn allebei weer.
De afgelopen winter heeft 'het weer' me geen enkele keer tegengehouden om te gaan rijden op zaterdag en zondag!
Slecht- en goei weer zijn allebei weer.
- triple
- Mountainbiker
- Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes
Blijven rijden verdomme
Das gesproken se!
Ik heb het geluk? om altijd s'nachts te werken (ook in het weekend).
Dus in den dag tijd genoeg (meestal toch) om den Bike op te springen.
Regen, Vriezen, Sneeuw trek mij daar niks van aan en doe ne keer of drie per week gemiddeld mijnen toer.
@frankex