Er zijn hier inderdaad onregelmatigheden gebeurt maar de regels spreken (hoewel zeer onduidelijk) in het nadeel van Ken.
En zoals al blijkt het zal die stereotype rijke, dikke sigaarrokende bonzen van de bond worst wezen wat wij er van vinden.
Een paar honderd reacties zoals deze kunnen dit log fabriek van nen bond niet bewegen, ze zijn toch enkel geinteresseerd in wielrennen en veldrijden en absoluut niet in de MTB sport.
Het enige dat zou kunnen helpen is het initiatief nemen om een eigen Belgian Mountainbike Bond op te richten buiten de KWB en gaan voor erkenning bij de UCI (Mmm misschien iets voor een Poll!!). Dit betekend iedere dat MTBiker,ook de toppers zonder pardon de oude(rwetse) bond links moet laten liggen en overstappen naar de nieuwe. Maar ja, dit betekent ook oorlog......
Ken (Bulckie) toch proficiat met je overwinnig en zeer begrijpelijk dat je wat misnoegd bent maar wat ik nu ga zeggen is zeker niet persoonlijk bedoeld en geldt voor alle FUN klasse renners zoals jij, dit is gewoon hoe ik er over denk.
Als iemand zoals jij het MTB zeer au serieux neemt, zelfs zo hard traint dat je zelfs menig elite renners achter je laat, vind ik persoonlijk dat je niet in een FUN klasse thuishoort daar is volgens mij die categorie niet voor bedoeld...
De definitie van de FUN klasse is voor mij een categorie voor mensen niet de ambitie hebben om dagelijks uuuuren te trainen en ooit de top te bereiken, maar toch hun sport willen beoefenen in een gecontroleerde omgeving en toch het competitie gevoel wat willen behouden door deel te nemen aan een soort van regelmatigheidscriterium voor de eer.
Ook een categorie waar een kampioenschap totaal overbodig lijkt.
Maar wat ik hoor dat hier ook al geklapt wordt over prijzengeld??? Dus weeral iets dat den bond weer serieus uit de hand heeft doen lopen....
Dat hoeft toch nie.........voor mijn part krijgen de eerste drie nen bos bloemen en een gratis consumptiebonneke voor de cafetaria.
De enige echte FUN klasse blijkt voor mij nog steeds de Marathon@zoenk, dit is FUNFUNFUN klasse ten top en daar heb ge genen bond voor nodig....
Ik ben ook geen lid van den bond maar ik doe mijn sport ook puur voor de fun zonder ambities what so ever en zelfs moest ik zulke ambitie hebben, zou ik niet kiezen lid te worden van de KWB om de alombekende redenen maar ik zou dan ook verder van die bond de driekleur niet verlangen, de voldoening dat ik ze allemaal mijn poepie heb doen ruiken zou dan gewoon veel groter zijn
Greetz,
Joe