Boek Filip Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
endorfin
Mountainbiker

positief

Post by endorfin »

boek is niet slecht, wel enkele taalfouten :-D streBer is het :d
maar het is goed !!! Had wel graag wat meer gelezen over de speciale onderdelen die hij toepaste op zijn bike.
Johnny de Wit
Mountainbiker

Post by Johnny de Wit »

Hier in dit boeregat is het nog niet te krijgen!!!! Vrijdag pas!!! Miljaar!!!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

In de Fnac de lokroep van Filip zijn boek niet kunnen weerstaan :-D ...voor het stuk dat al gelezen is kan ik zeggen :leest heel vlotjes,ik sta versteld hoe gedetailleerd en intiem zijn boek is geschreven.Hij legt echt wel zijn ziel bloot vind ik.Vanavond verderlezen....
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Thierry wrote:
SOM ghost wrote:heb hem gevonden in standaard boekhandel
ben er direct ingevlogen.
leest als een trein en echt recht voor de raap.

'k moet vlug verder gaan lezen .........
Same here : heb al een goeie 30-35blz gelezen (van de 202), en je wordt echt meegesleept in 't verhaal.
Waarschijnlijk heb ik dat boekske tegen morgenavond al uit :-D
't Heeft ewa langer geduurd dan voorzien (baaiken en lezen tegelijkertijd, da ga ni 8) ) maar ondertussen is 't boek uit. En 't was de moeite : 'k ben content dat ik het gelezen heb ...
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Filip Meirhaeghe wrote:Jow,

Ben blij dat jullie mijn boek leuk vinden. Normaal moest het al in alle boekhandels te verkrijgen zijn. Blijkbaar is er iets mis gelopen in de verdeling. Als jullie een getekende versie willen kan dat. Ik kom tijdens Expo Velo naar de stand van MTB.BE om te signeren.
Nog veel leesplezier en tot later.
Filip
Op welke dag en welk uur ga jij aanwezig zijn ? :bounce: :bounce: =D>
S-WORKS BIKER
Mountainbiker

Post by S-WORKS BIKER »

Hoi,ik heb het boek gewoon gevonden in de krantenwinkel bijons in het dorp(St Antonius Zoersel), 16,95€ , ik begin er straks aan , naar horen zeggen is het boek zeer "Positief"boeiend!!
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Ik heb er me net 1tje gekocht van filip en hem ineens laten signeren. Das al 10 jaar geleden dak nog eens een boek hem gezien van kortbij.
Eerste stukje al gelezen en het leest wel lekker.
Maorten
Mountainbiker

Post by Maorten »

het boek deze middag uitgelezen tijdens het wk voor beloften op de teevee, heb het met plezier gelezen, leest vrij vlot, ben wel van bepaalde dingen verschoten zoals het veelvuldig gebruik van prozac en bepaalde slaapmiddelen.
maar voor de rest zou ik zeggen: Filip, kop op, bereid volgend seizoen op het gemak al voor en maak dat je nog wat uit je mtb carriere haalt, want zo wil je toch niet eindigen hee? mocht je ooit een trainingsmaatje nodig hebben moete maar iets laten weten hee :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Filip Meirhaeghe, hij leerde zijn volk biken en... lezen.. =D>

heren , een goed boek is een voorrecht, laat het u smaken.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Naar verluid staat het boek reeds op de derde plaats in de top 10 van de standaard boekhandel =D> =D>
Post Reply