maar het is goed !!! Had wel graag wat meer gelezen over de speciale onderdelen die hij toepaste op zijn bike.
Boek Filip Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Hier in dit boeregat is het nog niet te krijgen!!!! Vrijdag pas!!! Miljaar!!!
't Heeft ewa langer geduurd dan voorzien (baaiken en lezen tegelijkertijd, da ga niThierry wrote:Same here : heb al een goeie 30-35blz gelezen (van de 202), en je wordt echt meegesleept in 't verhaal.SOM ghost wrote:heb hem gevonden in standaard boekhandel
ben er direct ingevlogen.
leest als een trein en echt recht voor de raap.
'k moet vlug verder gaan lezen .........
Waarschijnlijk heb ik dat boekske tegen morgenavond al uit
-
junior72
- Mountainbiker
Op welke dag en welk uur ga jij aanwezig zijn ?Filip Meirhaeghe wrote:Jow,
Ben blij dat jullie mijn boek leuk vinden. Normaal moest het al in alle boekhandels te verkrijgen zijn. Blijkbaar is er iets mis gelopen in de verdeling. Als jullie een getekende versie willen kan dat. Ik kom tijdens Expo Velo naar de stand van MTB.BE om te signeren.
Nog veel leesplezier en tot later.
Filip
- S-WORKS BIKER
- Mountainbiker
Post by S-WORKS BIKER »
Hoi,ik heb het boek gewoon gevonden in de krantenwinkel bijons in het dorp(St Antonius Zoersel), 16,95€ , ik begin er straks aan , naar horen zeggen is het boek zeer "Positief"boeiend!!
het boek deze middag uitgelezen tijdens het wk voor beloften op de teevee, heb het met plezier gelezen, leest vrij vlot, ben wel van bepaalde dingen verschoten zoals het veelvuldig gebruik van prozac en bepaalde slaapmiddelen.
maar voor de rest zou ik zeggen: Filip, kop op, bereid volgend seizoen op het gemak al voor en maak dat je nog wat uit je mtb carriere haalt, want zo wil je toch niet eindigen hee? mocht je ooit een trainingsmaatje nodig hebben moete maar iets laten weten hee
maar voor de rest zou ik zeggen: Filip, kop op, bereid volgend seizoen op het gemak al voor en maak dat je nog wat uit je mtb carriere haalt, want zo wil je toch niet eindigen hee? mocht je ooit een trainingsmaatje nodig hebben moete maar iets laten weten hee