Technisch parcours te Wetteren gepland...

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Bike parcour in Wondelgem is er wel niet.
Wat techn staat in Wondelgem is het speelbos en ligt aan de begraafplaats en R4, tegen de mc Donalds.
Veel sucses daar. Rudy VDE.
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Het technisch MTB parcours van De Warande in Wetteren start achter het binnenzwembad. Omdat het nogal veel korte bochten zijn in een klein stukje bos en de bepijling niet ideaal is, is het niet gemakkelijk om het te volgen als je het niet kent.

Als het buitenbad open is ( zomermaanden) moet je in principe toegang betalen tot het terrein en kan je het ook niet volledig rijden. (hekkens dicht)

Wie het graag eens wil rijden:

Het meest technische stuk (enkele 100 den meter) zit in het begin van onze toertocht van 11/9 die start in de Warande. Afhankelijk van het weer zullen we wel stukken weglaten of er bij steken om files en valpartijen te vermijden. Indien je bepaalde stukken voor het eerst rijdt is de kans immers groot, dat je zal moeten afstappen - uw voorganger natuurlijk ;) -op de korte maar stijle bergop's.

Niet geoefende afdalers kunnen ook snel in de visvijver belanden. Dat was ook de reden waarom we vorig jaar dit stukje er niet bijgenomen hebben - maar op algemene vraag dit jaar dus toch.
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Lijkt me eerder iets om aan het einde van tocht erin te steken, ik heb er zelf ook vsch. keren over gedaan om het toerke te doen zonder afstappen...

Tip : zorg ervoor dat het traject voor zowat iedereen haalbaar is, met files en stappers is niemand gediend :wink:
KV
Mountainbiker

Wetteren - Bloso

Post by KV »

Ik heb hier ergens gelezen dat de blosoroute in wetteren volgend weekend zou moeten klaar zijn is daar al iets meer van geweten?
vind hier niet direct de topic terug :oops:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Met aansluiting Bloso Destelbergen/Laarne/Heusden ? Cool :P
Brainiac
Mountainbiker

Post by Brainiac »

BTW, waar heb je die info vandaan ivm openingsdatum?

Online vond ik wel het volgende:
http://webnieuws3.nieuwsblad.be/Article ... 072001_010
KV
Mountainbiker

Post by KV »

ik dacht het hier eens te hebben gelezen in de streekkrant, maar das alweer een tijdje geleden
Brainiac
Mountainbiker

Post by Brainiac »

In alle geval, van een van mijn bikebuddies gehoord dat ze vandaag in Serskamp blijkbaar blauwe bloso-bordjes aan het plaatsen zijn. Dus, dat zou wel eens kunnen kloppen.
Wel bizar dat er bijna geen info over te vinden is.
Op de bloso site, staat Wetteren nog mooi blauw gekleurd, en er is blijkbaar ook een route gepland in Kruishoutem.

http://www.bloso.be/public/bloso/mountainbikeroutes.asp[/url]
KV
Mountainbiker

Post by KV »

Daarnet in Wetteren gereden met de wagen en richting Serskamp verscheidene groene bloso pijltjes tegengekomen dus ik veronderstel dat de route volledig af is
Pedaalke
Mountainbiker

Post by Pedaalke »

KV wrote:Daarnet in Wetteren gereden met de wagen en richting Serskamp verscheidene groene bloso pijltjes tegengekomen dus ik veronderstel dat de route volledig af is
Iemand een concrete plaats waar pijltjes staan in Serskamp of langs waar ze zoal passeert? Ben zelf van de streek, en Serskamp zou voor mij ideaal zijn om op de route in te pikken. Startplaats kennen is mij ook al goed.
Post Reply