11/9/2005 hotton

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Guest

Post by Guest »

pfff [-o< Bedankt Iegienie voor de vertaling. =D> Deze vent heeft nooit franse les gehad en raakte helemaal van de kook door deze reactie van onze waalse collega's. nu kan ik weer gerust gaan slapen :wink: .
was trouwens nioet als kritiek bedoeld znn. :lol:
flip
Mountainbiker

Post by flip »

diger wrote:oef, k'ben blij dat ik niet geweest ben, had al een zwaar vermoeden (org - tijdsti en vertrek tt-chrono-marathon) en dan nog die prijs ???? :roll: :roll:

voor dat geld ga ik ergens in buitenland een zeeeeeeer grote marathon rijden 8)
Zoals wij gedaan hebben!! (vulkanbike)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

...
Last edited by Iegienie on Sun 18 Sep 2005 20:29, edited 1 time in total.
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Ik volg nie meer ze...kunnen we het alstu bij mountainbiken houden...precies een script uit ne griezelfilm!!! 9 pagina's tekst over een al dan niet goede of slechte org! De fout ligt bij den bond. (punt)
Nog iemand iet te vragen? Mijn frans is prima perfect in orde, dus pour les français, la même chose!
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Eigenlijk was ik zeer tevreden over de tocht, voor 5 euro heb ik een zeer mooie marathon kunnen rijden en dat er modder lag is heel normaal gezien de weersomstandigheden. En inderdaad voor de wedstrijdrijders is er wel wat fout gelopen maar hopelijk organiseren ze volgend jaar terug een marathon en dan ben ik er terug bij.
Post Reply