Heeft iemand al gereden met de Cannondale Rush ?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Joa
Mountainbiker

Heeft iemand al gereden met de Cannondale Rush ?

Post by Joa »

Heeft iemand al gereden met de Cannondale Rush en zo ja, wat zijn de ervaringen? Is dit, zoals aangekondigd, een fantastische Bike ?
Guest

Post by Guest »

deze is pas leverbaar eind september #-o
idem voor de testfietsen normaal gezien
WaterDr@gon
Mountainbiker

Post by WaterDr@gon »

Hij zou vanaf nu moeten leverbaar zijn. Op de cannondale site staat een artikel over Sausser die er tweedes op gewordin en een world final cup.
http://thebradblog.iuplog.com/default.asp?item=100101 er is ook een mini-site over op cannondale http://www.cannondale.com/rush. hij doet mij een beetje aan een prophet SL denken, maar dan iets meer xc gericht. als hij rijdt zoals de prophet SL is het allezins een superfiets !!
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

bij probike zou er vanaf gisteren een rush 1000 testbike staan
lexen007
Mountainbiker

Post by lexen007 »

Op de cristalp een nederlander tegengekomen op een Rush. Wat tegen zitten babbelen en dat ding blijkt te rijden als een scalpel, maar dan met 11 cm veerweg achteraan. Veel meer XC dan prophet. Qua gewicht moet hij niet veel toegeven op de scalpel. Wat wel opviel, was dat in de slijkerige omstandigheden, het veerelement mooi beschermd en proper bleef voor de zadelpen, en mijn veerelement 1 slijkklomp was.
modderkruiper
Mountainbiker

Post by modderkruiper »

wat moet dat ongeveer kosten? :)
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

In de nieuwe 02 bikers van oktober zou er een testverslag moeten staan van de Rush...
modderkruiper
Mountainbiker

Post by modderkruiper »

slik, maar 't was te denken
lexen007
Mountainbiker

Post by lexen007 »

Ik versta niet dat die Rush evenveel kost als een scalpel. Ik zou toch denken dat de ingewikkelder achterbrug van de scalpel met de link meer zou kosten dan een single pivot. Misschien dat de shock achteraan meer kost, alhoewel dat het een standaard maat is, en die voor de scalpel niet.
Post Reply