Boek Filip Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
heb hem gevonden in standaard boekhandel
ben er direct ingevlogen.
leest als een trein en echt recht voor de raap.
'k moet vlug verder gaan lezen .........
Same here : heb al een goeie 30-35blz gelezen (van de 202), en je wordt echt meegesleept in 't verhaal.SOM ghost wrote:heb hem gevonden in standaard boekhandel
Waarschijnlijk heb ik dat boekske tegen morgenavond al uit
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Re: Boek Filip Meirhaeghe
Ahà,tis op cassetteswelke wrote:heb het boek in me bezeit leest heel vlot ;het boek kan je vergelijken met een audiobiografie ,echt een leuk boek moet je hebben als mtber in je collectietpl wrote:Wanneer komt het boek van Filip nu uit? Of is het al uit?
In het interview werd beweerd dat het in de eerste 2 weken van september zou uitkomen?
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
is dat omdat jullie mtb-freaks en meirhaeghe-fans zijn dat het leest als een trein of is het ook echt een goed en interessant boek?Thierry wrote:Same here : heb al een goeie 30-35blz gelezen (van de 202), en je wordt echt meegesleept in 't verhaal.SOM ghost wrote:heb hem gevonden in standaard boekhandel
Waarschijnlijk heb ik dat boekske tegen morgenavond al uit
-
Filip Meirhaeghe
- Mountainbiker
Post by Filip Meirhaeghe »
Jow,
Ben blij dat jullie mijn boek leuk vinden. Normaal moest het al in alle boekhandels te verkrijgen zijn. Blijkbaar is er iets mis gelopen in de verdeling. Als jullie een getekende versie willen kan dat. Ik kom tijdens Expo Velo naar de stand van MTB.BE om te signeren.
Nog veel leesplezier en tot later.
Filip
Ben blij dat jullie mijn boek leuk vinden. Normaal moest het al in alle boekhandels te verkrijgen zijn. Blijkbaar is er iets mis gelopen in de verdeling. Als jullie een getekende versie willen kan dat. Ik kom tijdens Expo Velo naar de stand van MTB.BE om te signeren.
Filip
welkom filipFilip Meirhaeghe wrote:Jow,
Filip