Romain dat heeft niets te maken met zijn leeftijd maar alles met de lastigheid van de galibier.Romain wrote:Alsjeblieft! doe toch niet of je oud bent, (ik ben ook 52) maar leeftijd heeft er niets mee te zien. Ik bike nu meer dan ooit, enkel wordt ik iets voorzichtiger (of meer ervaren.)mobike2 wrote:Okee, jullie hebben er om gevraagd. 't Gemiddelde nog effe omhoog.
Ikke 52 jaar, en doe het nog maar 2 jaar. Zodus, één van de oudste hier.
Ge krijgt er ineens mijne verjaardag bij: 29/06/53
Weet je wat ik raar vind: iedereen ligt hier nu heel tof te doen tegen mekaar, en als ge nen biker tegenkomt onderweg bezien ze u bijna van de weg af. Ik ben fier op mijne bike zenne, en het enige wat ik moet doen is trappen, just gelijk iedereen.![]()
Ik ben dit jaar 10 dagen gaan fietsen in de alpen, en heb daar een Franse fietser tegengekomen welke de Galibier ging beklimmen, hij is 78 jaar.
Het gaat allemaal wel trager vertelde hij en hij was ook erg vergeetachtig.
Ik ben hem s'namiddags terug tegengekomen op de top, en hij herkende mij niet meer. Toch heb ik enorm respect voor die man, en hoop dat ik op zijn leeftijd ook nog eens de Galibier mag beklimmen.
Hoe oud zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- sintesibrother
- Mountainbiker
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Word er binnen 14 dagen 34. Is het waar dat ze zeggen dat de man rond de 30 op zijn hoogtepunt zit
? Ben al meer dan 15 jaar aan het biken en heb het gevoel dat het steeds beter gaat
.
Last edited by Den traagste on Tue 13 Sep 2005 20:39, edited 1 time in total.
- cyclonerick
- Mountainbiker
- niels den MTBer
- Mountainbiker