Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
By the way, De buurt van de kerk van Aartselaar is zondag autovrij gemaakt. Als er gasten met de wagen zouden komen : ge zijt verwittigd 
-
Rolla
- Mountainbiker
Ik zou het wel erg appreciëren moest iemand me een korte route-beschrijving (of GPS-track, als iemand anders kan registreren) kunnen bezorgen.
Veel plezier, en hopelijk tot een volgende...
T'was een zalig tochtje. Onder begeleiding van "den traagste" een rondleiding (ietske uitgebreider dan vorige keer) doorheen de schorre en omstreken. Vaast, Luc en nog een paar anderen waren der ook bij.
Uiteindelijk zijn alleen Vaast en zijne maat van die steile afdaling gereden
. Thuis stonden er een 55 km op den teller. Vooral het speeluurtje in de Schorre, trappekes op en af, een paar keer hetzelfde stukje bos, was pure fun. Enkele Mountainbike.be'ers leren kennen, maar ben natuurlijk hunnen nick kwijt
.
Mijn buren vonden het leuk, maar zullen ondertussen wel slapen
.
Deze keer gene stier gezien (da is nie erg), maar die blonde zat er ook niet
.
Willy
Uiteindelijk zijn alleen Vaast en zijne maat van die steile afdaling gereden
Mijn buren vonden het leuk, maar zullen ondertussen wel slapen
Deze keer gene stier gezien (da is nie erg), maar die blonde zat er ook niet
Willy
Met 12 man zijn we vertrokken:
'den traagste' + schoonbroer?, 'willy d' + de rest van zijn straat (3 man), 'luc', 'jan j', 'morphan', 'vaast' + 2 fietsmakkers.
Dat moet het ongeveer zijn!
Toch straf dat we hier in de buurt wonen en bijna heel de tijd op plaatsen hebben gereden waar ik nog nooit was geweest. Dit nodigt uit om zelf wat te gaan zoeken.
Merci aan allen
'den traagste' + schoonbroer?, 'willy d' + de rest van zijn straat (3 man), 'luc', 'jan j', 'morphan', 'vaast' + 2 fietsmakkers.
Dat moet het ongeveer zijn!
Toch straf dat we hier in de buurt wonen en bijna heel de tijd op plaatsen hebben gereden waar ik nog nooit was geweest. Dit nodigt uit om zelf wat te gaan zoeken.
Merci aan allen
- morphan
- Mountainbiker
Tof initiatief, zoveel single tracks vlakbij,
wie had dat gedacht.
Veel blije gezichten gezien, maar wie was wie? Ik ben de namen, laat staan de nick names al kwijt
.
Ik heb de route via gps geregistreerd, en de bestanden staan gereed om te versturen. Maar hoe kan ik die bestandjes hier op plaatsen?
Veel blije gezichten gezien, maar wie was wie? Ik ben de namen, laat staan de nick names al kwijt
Ik heb de route via gps geregistreerd, en de bestanden staan gereed om te versturen. Maar hoe kan ik die bestandjes hier op plaatsen?
naar mij moogt ge die bestanden wel door sturen.morphan wrote:Tof initiatief, zoveel single tracks vlakbij,wie had dat gedacht.
Veel blije gezichten gezien, maar wie was wie? Ik ben de namen, laat staan de nick names al kwijt.
Ik was diene met de zwarten orbea tussen de benen: Nick: Willy en naam: tja
-
Rolla
- Mountainbiker
Door last-minute wijziging van planning vandaag dankzij Morphan deze route dan maar eens kunnen verkennen. Ik ken de streek wel een beetje, maar heb toch ook heel wat nieuwe paden ontdekt. Met 3 het tochtje gereden (mijn schoonbroer(=vaste bike buddy, in bezit van GPS), een collega beginnend biker & ikzelf). Ons tempo was eerder van de toeristische aard
; geplaagd door valpartijen op een nat (glad!) houten bruggetje in de Nielse putten & mechanische problemen met trappers .
Ikzelf ben gelukkig van beide gespaard gebleven.
TIP voor Den Traagste (of al wie deze tocht nog eens gaat rijden) : Je kan vanuit de Schorre richting Reet - Aartselaar nog iets meer off-road inbouwen door vanuit de Schorre door de nieuwe wijk (de Schomme) naar de kerkhofstraat te rijden. Die volg je een stukje richting Reet, maar dan neem je linksaf (straat waar vroeger VW Garage Knops was). Tegenover deze voormalige VW-garage heb je ook nog een natuurgebied waar je de singletracks kan volgen door het bos tot je aan de achterkant van een aantal nieuwbouwappartementen uitkomt (rode baksteen - Himmos ). Via deze wijk kan je dan door Boom park naar de Predikherenhoevestraat, die dwarsen en via het bos dat grenst aan de"Kleine Landeigendom" (waar de Lichtfeesten plaatsvinden) kan je de aansluiting naar de Pierstraat vinden, waar je oversteekt naar dat (privé(?)-weggetje dat via "De Reukes" naar de Langlaarsteenweg loopt.
't was hoedanook een plezant toerke !
Greetzzz, Rolla.
TIP voor Den Traagste (of al wie deze tocht nog eens gaat rijden) : Je kan vanuit de Schorre richting Reet - Aartselaar nog iets meer off-road inbouwen door vanuit de Schorre door de nieuwe wijk (de Schomme) naar de kerkhofstraat te rijden. Die volg je een stukje richting Reet, maar dan neem je linksaf (straat waar vroeger VW Garage Knops was). Tegenover deze voormalige VW-garage heb je ook nog een natuurgebied waar je de singletracks kan volgen door het bos tot je aan de achterkant van een aantal nieuwbouwappartementen uitkomt (rode baksteen - Himmos ). Via deze wijk kan je dan door Boom park naar de Predikherenhoevestraat, die dwarsen en via het bos dat grenst aan de"Kleine Landeigendom" (waar de Lichtfeesten plaatsvinden) kan je de aansluiting naar de Pierstraat vinden, waar je oversteekt naar dat (privé(?)-weggetje dat via "De Reukes" naar de Langlaarsteenweg loopt.
't was hoedanook een plezant toerke !
Greetzzz, Rolla.