Boek Filip Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Ik heb 'm al van gisteren, lag in boekhandel "Beatrijs" in Oudenaarde. Heb al een stukje gelezen, en inderdaad, de stukjes over training en voeding zijn wel interessant.
Hadden ze meer dan 1 exemplaar ?fredjeraketje wrote:Ik heb 'm al van gisteren, lag in boekhandel "Beatrijs" in Oudenaarde. Heb al een stukje gelezen, en inderdaad, de stukjes over training en voeding zijn wel interessant.
Zoja ga ik er morgen ook achter. In gent heb ik hem gisteren niet gevonden :'(
- fredjeraketje
- Mountainbiker
Post by fredjeraketje »
Ja hoor, ik denk dat er nog een drietal lagenSchiz[O] wrote:Hadden ze meer dan 1 exemplaar ?fredjeraketje wrote:Ik heb 'm al van gisteren, lag in boekhandel "Beatrijs" in Oudenaarde. Heb al een stukje gelezen, en inderdaad, de stukjes over training en voeding zijn wel interessant.
Zoja ga ik er morgen ook achter. In gent heb ik hem gisteren niet gevonden :'(
In de Standaard Boekhandel in Leuven liggen er ook een aantal exemplaren. 'k Ben er net eentje gaan halen
Als je echter aan 't madammeke achter den toog vraagt waar dat boek ligt, komt ze uit de lucht gevallen : dan moette gaan uitleggen in welk "genre" dat boek zit en zo ... Een sjans dat er achter haar op 't schap een aantal boeken stonden (écht waar, ze wist het blijkbaar zelf ni) anders stond ik daar nu nog mijnen uitleg te doen
Als je echter aan 't madammeke achter den toog vraagt waar dat boek ligt, komt ze uit de lucht gevallen : dan moette gaan uitleggen in welk "genre" dat boek zit en zo ... Een sjans dat er achter haar op 't schap een aantal boeken stonden (écht waar, ze wist het blijkbaar zelf ni) anders stond ik daar nu nog mijnen uitleg te doen
Re: Boek Filip Meirhaeghe
heb het boek in me bezeit leest heel vlot ;het boek kan je vergelijken met een audiobiografie ,echt een leuk boek moet je hebben als mtber in je collectietpl wrote:Wanneer komt het boek van Filip nu uit? Of is het al uit?
In het interview werd beweerd dat het in de eerste 2 weken van september zou uitkomen?