9 aan de kerk van Aartselaar
tot dan.
Als iemand over GPS beschikt kan je de route opslaan en uitwisselen met JanJ of Willie D.
OH sorry
Slu
Post by Den traagste »
Valt er aan die kant nog veel te biken dan. Ik herinner me dat ik die afdaling 1x heb gedaan (te voet weliswaar) maar dacht dat er niet veel mogelijkheden waren verder. Als je van dat bakstenenpad bovenkomt aan die wegwijzer kan je ook niet rechtdoor rijden.Willy D wrote:ge hebt ergens een soort van blauwe steen liggen met aanduiding van de 4 windrichtingen en vanwaar ge het atomium kunt zien. Richting A'pen naar beneden: soort van trapkes, recht naar beneden en 2 korte scherpe bochten na elkaar.
Waarschijnlijk fietsbaar als ge der aankomt en geen tijd hebt om over na te denken.
Maar zoals Luc terecht aanhaald: 85% stapt daar af.
klopt, we zijn langs de 'bakstenen' kant opgereden, en dan een bocht van 180° naar beneden via een bospad (linksaf).ka.dee wrote:Valt er aan die kant nog veel te biken dan. Ik herinner me dat ik die afdaling 1x heb gedaan (te voet weliswaar) maar dacht dat er niet veel mogelijkheden waren verder. Als je van dat bakstenenpad bovenkomt aan die wegwijzer kan je ook niet rechtdoor rijden.Willy D wrote:ge hebt ergens een soort van blauwe steen liggen met aanduiding van de 4 windrichtingen en vanwaar ge het atomium kunt zien. Richting A'pen naar beneden: soort van trapkes, recht naar beneden en 2 korte scherpe bochten na elkaar.
Waarschijnlijk fietsbaar als ge der aankomt en geen tijd hebt om over na te denken.
Maar zoals Luc terecht aanhaald: 85% stapt daar af.
Luc, als er tijd genoeg is, dan wil ik eventueel wel 2 maal rondrijden.Luc wrote:Ik heb ook veel zin om terug af te komen. Ben nog aan het twijfelen of ik naar Leopoldsburg zal trekken maar anders kom ik wel mee de paden 'onderhouden'
Voor mij liefst zo vroeg mogelijk (8h30 ?) en als er iemand zin moest hebben de paadjes tweemaal te rijden (onder het mom van ze beter toegankelijk te houden) zal ik daar zeker geen nee op zeggen en laat ik Leopoldsburg zeker links liggen
Post by Den traagste »
Luc heeft beslist .... 8h30 it isLuc wrote:Ik heb ook veel zin om terug af te komen. Ben nog aan het twijfelen of ik naar Leopoldsburg zal trekken maar anders kom ik wel mee de paden 'onderhouden'
Voor mij liefst zo vroeg mogelijk (8h30 ?) en als er iemand zin moest hebben de paadjes tweemaal te rijden (onder het mom van ze beter toegankelijk te houden) zal ik daar zeker geen nee op zeggen en laat ik Leopoldsburg zeker links liggen