Kids in MTB-clubs?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ka.dee
Management

Kids in MTB-clubs?

Post by ka.dee »

Kent er iemand clubs waar je ook met kinderen terecht kan om te biken.
WappY
Mountainbiker
Location: Giant xtc 960 - En ne traktor voor de kempische modder...

Post by WappY »

Hier heb ik ook interesse in.
Ik heb er ene van 12 die graag in een club zou gaan om wat begeleiding te hebben en om iets van wedstrijden te doen.
In het antwerpse (de kempen) is dit blijkbaar een probleem?
Het enige wat ik tot hiertoe heb is de BMX club in Zandhoven, daar kan ie zen opleiding volgen en zen wielerboekje bekomen maar dat is niet echt MTB he.
Last edited by WappY on Thu 15 Sep 2005 10:51, edited 1 time in total.
rancho
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Marathon '05, IdWorx Mountain Rohler '06

MTB voor kinderen

Post by rancho »

Ik heb vernomen dat er alleen in O.Vl. een MTB club is voor jeugd, maar bij mijn weten zijn er geen clubs voor kinderen - zelfs de Vlaamse wielerverenigingen konden hier geen suggesties doen. In Tilburg is er wel zo'n club waar ze ook een eigen parcours hebben.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

denk dat er ook in west-vlaanderen één is met kids, de Zewieties uit Waregem.
Ge komt die gasten toch vaak tegen met veel jonge kerelkes mee
rancho
Mountainbiker

Post by rancho »

mijn zoon is 10 jaar en zou dolgraag in een MTB club gaan - wij zijn dus op zoek in het Antwerpse (liefst regio Turnhout). Alle suggesties zijn welkom!
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een club op te richten die uitsluitend gericht is op kids.
Wanneer dat allemaal zal kunnen beginnen weet ik niet. De plaats zou wel Oost-Vlaanderen worden. In het Waasland. Eerst zou men in de buurt fietsen (o.a. in het mooie Waasmunster), maar later ook kleine uitstapjes om daar kids-TT's te gaan rijden.
Begeleiding zou verzorgd worden door mij (laatstejaars student regentaat LO) en nog een regent LO. Samen met nog andere bikers met ervaring.

Het enige struikelblok is tijd. Die mis ik wel nog voor ik dit kan beginnen. Enthousiasme bij de jeugd is er wel...

Wordt vervolgd (hopelijk snel).

Greetz,

Julien.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

wacko007 wrote:Ik ben van plan om in de nabije toekomst een club op te richten die uitsluitend gericht is op kids.
Wanneer dat allemaal zal kunnen beginnen weet ik niet. De plaats zou wel Oost-Vlaanderen worden. In het Waasland. Eerst zou men in de buurt fietsen (o.a. in het mooie Waasmunster), maar later ook kleine uitstapjes om daar kids-TT's te gaan rijden.
Begeleiding zou verzorgd worden door mij (laatstejaars student regentaat LO) en nog een regent LO. Samen met nog andere bikers met ervaring.

Het enige struikelblok is tijd. Die mis ik wel nog voor ik dit kan beginnen. Enthousiasme bij de jeugd is er wel...

Greetz,

Julien.
Laat maar eens iets weten als je concrete plannen hebt.
rancho
Mountainbiker

Post by rancho »

Dat zou pas mooi zijn! Nu hopen dat er in het Kempenland ook iemand opstaat met dezelfde ideeën en motivatie =D> =D> =D>
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

wacko007 wrote:Ik ben van plan om in de nabije toekomst een club op te richten die uitsluitend gericht is op kids.

Greetz,

Julien.
Laat mij ook maar iets weten als dit door gaat. Heb hier 2 kanditates zitten. Regio Waasland is ideaal.

Grtz,

Marc
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Geïnteresseerden kunnen eventueel al gegevens doorgeven, dan kan ik meteen enthousiastelingen contacteren als het zover is.
Mailadres (eventueel ook telefoon) zijn het handigste...

Greetz,

Julien.
Post Reply