Mountainbike.be 5 jaar inschrijving verjaardagstocht

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Guest

Post by Guest »

Bij deze is de bus dus vol. Sorry voor de anderen, maar anders is het gewoon niet te doen. maar houd de site goed in de gaten, we hebben nog meer plannen en hierop staat geen limiet.

Gelieve geen pb's met verzoeken om toch nog deel te nemen meer te sturen, dit heeft geen zin.

nogmaals, na de tocht is er nog kans voor iedereen om Filip en de andere gasten te spreken. wie die andere gasten zijn laten we een beetje vaag. :wink:
Guest

Post by Guest »

Willen de mensen die ingschreven zijn mij a.u.b een mail sturen, dit om mij een hoop werk te besparen bij het opzetten van een mailinglijst. Jullie krijgen dan de laatste informatie via mail toegestuurd en eventuele late wijzigingen kan ik zo sneller kenbaar maken. De adressen worden niet voor publiciteit gebruikt. :wink: Vermeld wel ff je nick in de mail

maurice.severins@mountainbike.be
Guest

Post by Guest »

hier alvast een voorproefje. :wink:
jo
Mountainbiker

Post by jo »

twas een plezant toerke , paar moeilijke stukken , maar allemaal berijdbaar .
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

:bounce: :bounce: ziet er plezant uit.
Hopen dat het weer meezit hé :wink:
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

sorry ze Maurice en de rest van de bende , maar ik ben pas terug van Portugal en vertrek morgenvroeg jammer genoeg naar de States voor een week .....

ik had er zo graag bijgeweest als begeleider en/of deelnemer

iedereen een toffe dag gewenst !!!! ( en zeggen dat't zo'n 500m van m'n deur is #-o )
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Had al gemailed naar Maurice maar geen respons gehad. Ik zal het hier maar zetten.

Ik kan spijtig genoeg ook niet. :cry: :( :cry:

Alvast veel plezier toegewenst daar.
mobike2
Mountainbiker

Post by mobike2 »

Ik wil hier even Mountainbike.be en zijn medewerkers feliciteren voor zijn 5-jarig bestaan.
=D> :-({|=

Tot morgen :wink:
Post Reply