Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Den traagste
Mountainbiker

Post by Den traagste »

yep, kan daar mss staan met houten kop :drunk: ,maar zal er staan
9 aan de kerk van Aartselaar 8)
tot dan.
Als iemand over GPS beschikt kan je de route opslaan en uitwisselen met JanJ of Willie D.

OH sorry #-o , had vorige keer 8u30 gezegd. Laat maar weten wat jullie het beste past, dan spreken we later wel een deinitief uur af.

Slu
JanJ
Mountainbiker

Zondag

Post by JanJ »

Ik heb zaterdag avond wel straatfeest maar ik ga mijn best doen om er zondag bij te zijn.
Ik zie hier wel hoe laat er afgesproken zal worden.

Jan
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Willy D wrote:ge hebt ergens een soort van blauwe steen liggen met aanduiding van de 4 windrichtingen en vanwaar ge het atomium kunt zien. Richting A'pen naar beneden: soort van trapkes, recht naar beneden en 2 korte scherpe bochten na elkaar.
Waarschijnlijk fietsbaar als ge der aankomt en geen tijd hebt om over na te denken.
Maar zoals Luc terecht aanhaald: 85% stapt daar af.
Valt er aan die kant nog veel te biken dan. Ik herinner me dat ik die afdaling 1x heb gedaan (te voet weliswaar) maar dacht dat er niet veel mogelijkheden waren verder. Als je van dat bakstenenpad bovenkomt aan die wegwijzer kan je ook niet rechtdoor rijden.
Luc
Mountainbiker

Post by Luc »

Ik heb ook veel zin om terug af te komen. Ben nog aan het twijfelen of ik naar Leopoldsburg zal trekken maar anders kom ik wel mee de paden 'onderhouden'

Voor mij liefst zo vroeg mogelijk (8h30 ?) en als er iemand zin moest hebben de paadjes tweemaal te rijden (onder het mom van ze beter toegankelijk te houden) zal ik daar zeker geen nee op zeggen en laat ik Leopoldsburg zeker links liggen :wink:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ka.dee wrote:
Willy D wrote:ge hebt ergens een soort van blauwe steen liggen met aanduiding van de 4 windrichtingen en vanwaar ge het atomium kunt zien. Richting A'pen naar beneden: soort van trapkes, recht naar beneden en 2 korte scherpe bochten na elkaar.
Waarschijnlijk fietsbaar als ge der aankomt en geen tijd hebt om over na te denken.
Maar zoals Luc terecht aanhaald: 85% stapt daar af.
Valt er aan die kant nog veel te biken dan. Ik herinner me dat ik die afdaling 1x heb gedaan (te voet weliswaar) maar dacht dat er niet veel mogelijkheden waren verder. Als je van dat bakstenenpad bovenkomt aan die wegwijzer kan je ook niet rechtdoor rijden.
klopt, we zijn langs de 'bakstenen' kant opgereden, en dan een bocht van 180° naar beneden via een bospad (linksaf).
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Luc wrote:Ik heb ook veel zin om terug af te komen. Ben nog aan het twijfelen of ik naar Leopoldsburg zal trekken maar anders kom ik wel mee de paden 'onderhouden'

Voor mij liefst zo vroeg mogelijk (8h30 ?) en als er iemand zin moest hebben de paadjes tweemaal te rijden (onder het mom van ze beter toegankelijk te houden) zal ik daar zeker geen nee op zeggen en laat ik Leopoldsburg zeker links liggen :wink:
Luc, als er tijd genoeg is, dan wil ik eventueel wel 2 maal rondrijden.
'k Zal waarschijnlijk niet alleen komen!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

ik kom ook terug af :-D , evenals een stel buren.
Dubbele tocht, misschien wel.

Willy
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

't Zal druk worden!
Nu nog een startuur overeen komen!
Rolla
Mountainbiker

Post by Rolla »

Ik kom zeker af. :bounce: En naar alle waarschijnlijkheid 1 van mijn collega's ook. Hoe vlugger een uur afgesproken hoe beter, kan ik
mijn collega informeren.

Als 't tempo de eerste ronde niet te hoog ligt :oops: , wil ik eventueel ook wel 2x rondrijden... (nog een beetje afhankelijk van planning op het thuisfront ook)

@Den Traagste: ALS :roll: :-? mijn schoonbroer zijn GPS wil uitlenen (hij kan zelf niet mee) wil ik de route wel registreren.

Tot zondag !

-- met hoeveelen gaan we zoal zijn ? Dat wordt een fameuze bijeenkomst zeg.
Den traagste
Mountainbiker

Post by Den traagste »

Luc wrote:Ik heb ook veel zin om terug af te komen. Ben nog aan het twijfelen of ik naar Leopoldsburg zal trekken maar anders kom ik wel mee de paden 'onderhouden'

Luc heeft beslist .... 8h30 it is :wink:

See you Sunday en we maken er 2 plaatselijke toerekes van.
Post Reply