herspuiten frame

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

ik had vroeger een trek koersfiets in Carbon. Heb die bij moving in gent binnengestoken om te herspuiten. Ik heb foto gegeven van hoe die eruit moet zien. Verwijderen oude lak en verf; opnieuw spuiten met 2 verschillende kleuren; stickers en montage inbegrepen heb ik een 150 euro betaald. Bij het zien van mijne bike was ik in de wolken. Fiets was gelijk een nieuwe.
irtimit
Mountainbiker

Post by irtimit »

In O2 bikers nr 96 staat er een artikel over het lakken van kaders.
Ik heb heel het artikel ingescand.
Hieronder staan de links naar de paginas.

[EDIT MODERATOR: links weggehaald, want waren allen dood]
Bert67
Mountainbiker

Post by Bert67 »

heb mijn oude scott kader weg gedaan naar anibel in aarschot daar doen ze enkel fietsen denk ik ,vrijdag is hij klaar
prijs 40€ enkele kleur (prijzen gaan van 40€ tot 120€
granbruno
Mountainbiker

Post by granbruno »

Bij de fabriek van Frank Hoste in Mariakerke. Ik denk dat Moving zijn fietsen daar ook laat lakken. Veltec laat hun fietsen (concorde) daar ook lakken.
@ntonio
Mountainbiker

Post by @ntonio »

chuck wrote:er zit veel verschil in. ridley in tessenderlo (naast bio racer) levert kwaliteit!
greetz chuck
Kwaliteit??? ik heb een Ridley Icarus van 3,5 jaar oud,een speciale lak (parelmoer blauw)n en idd hij was zéér mooi maar nu heb ik op 3 plaatsen vastgesteld dat de lak blaasjes vertoond (onderhuidse oxidatie)
én wat blijkt? Ridley schud alle verantwoordelijkheid van zich en zegt dat het aan de onderhoud of stalling ligt! De fiets wordt met bike wasch gewassen,heb een persoonlijke "gebreveteerde "mecaniecien én de fiets staat ALTIJD binnen.Een telefoontje naar Testaankoop gedaan,alles doorgemaild en nu afwachten...maar nog een Ridley? NO WAY! een vriend z'n eddy Mercks van 5 jaar oud kreeg vorige week eventjes 535€ na dezelfde maar grotere schade,zndr voorleggen factuur én tweede eigenaar! Overtuigt???
Groetjes,Kurt
@ntonio
Mountainbiker

Ridley en z'n spuitkunst....

Post by @ntonio »

Kwaliteit??? [-X :-? ik heb een Ridley Icarus van 3,5 jaar oud,een speciale lak (parelmoer blauw)n en idd hij was zéér mooi maar nu heb ik op 3 plaatsen vastgesteld dat de lak blaasjes vertoond (onderhuidse oxidatie)
én wat blijkt? Ridley schud alle verantwoordelijkheid van zich en zegt dat het aan de onderhoud of stalling ligt! De fiets wordt met bike wasch gewassen,heb een persoonlijke "gebreveteerde "mecanicien én de fiets staat ALTIJD binnen.Een telefoontje naar Testaankoop gedaan,alles doorgemaild en nu afwachten...maar nog een Ridley? NO WAY! een vriend z'n Eddy Mercks van 5 jaar oud kreeg vorige week eventjes 535€ na dezelfde maar grotere schade,zndr voorleggen factuur én tweede eigenaar! Overtuigt???
Er zijn sinds vorige week mij twee namen van winkels bekent die Ridley eruitgooien wegens problemen met garantie,ze zijn bijna de enigen die géén duidelijke garantievoorwaarden op papier zetten...anderen wel.Alleen op kaderbreuk!,ik zie me al komen kaderbreuk zndr te vallen? [-X onmogelijk en vallen is eigen verantwoordelijkheid!
Ze moesten alleen nog bekend worden...dat zijn ze alleen nu zijn hun klanten onbekend,die staan in de kou!

Groetjes,Kurt
U6 biker
Mountainbiker

koersfiets spuiten

Post by U6 biker »

iemand al ooit ne koerskader bij merkx laten doen
mijne is nu binnen
ik ben benieuwd
wchamp tt
Mountainbiker

Post by wchamp tt »

Liet anderhalf jaar geleden mijn Trek 8500 herspuiten bij Ridley.

Na tweetal maand was mijn fiets 'een etterbal'. De ene onderhuides oxidatie naast de andere. Dus herlakken bij ridley is niet zonder risico!!
U6 biker
Mountainbiker

Post by U6 biker »

hij is terug van merkx
prachtig ik ben echt tevreden
boven mijn verwachtingen ik zal hier zeker reclame over maken
deze mensen kennen er iets van
fennek
Mountainbiker

Post by fennek »

B-67 wrote:heb mijn oude scott kader weg gedaan naar anibel in aarschot daar doen ze enkel fietsen denk ik ,vrijdag is hij klaar
prijs 40€ enkele kleur (prijzen gaan van 40€ tot 120€
Een klasgenoot van de avondschool heeft daar zijn kader ook laten herspuiten in twee kleuren. Zag er zeer goed uit, én voor weinig geld. De merknaam en zelfs de naam van de fietser waren erin gespoten.
Post Reply