Ik hou dit hier stillekes in de gaten!Peke Stoemp wrote:Ik woon in Mortsel. Ik wil dat tochtje ook wel leren kennen.Rocko de Rider wrote:count me inLuc wrote: Als dat off road is moeten we dringend eens afspreken ! Zo kunnen Willy en ik eindelijk ook eens samen een tochtje doen![]()
![]()
![]()
![]()
Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Ya manne, 'k heb mijn huiswerk gemaakt en gezien dat er volgende week zondag een wandeltocht wordt georganiseerd in de streek
. Het lijkt mij dus het beste om af te spreken op zaterdagnamiddag (10 september). Dus al wie zin heeft ... volgende zaterdag om 13 uur aan de kerk in Aartselaar. BE THERE !!!!
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Het zal meer een toeristisch uitstapje zijn gezien het de bedoeling is een paar leuke paadjes te tonen. We vertrekken in groep en komen aan in groep, wat niet wegneemt dat er een goed tempo mag gefietst worden.Gaat dit een "vlamtocht" worden of kan iedereen volgen?
Ik fiets wel regelmatig maar heb zeker geen topconditie.
Ik ga zien dat ik kan komen
't is tenslotte ook gene marathon he
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
ik kan zelf niet komen, maar ik vermoed dat het richting reet en boom (de schorre) gaat. om kan er nog ergens "geklommen" worden in de buurt?
Den traagste wrote:Ya manne, 'k heb mijn huiswerk gemaakt en gezien dat er volgende week zondag een wandeltocht wordt georganiseerd in de streek. Het lijkt mij dus het beste om af te spreken op zaterdagnamiddag (10 september). Dus al wie zin heeft ... volgende zaterdag om 13 uur aan de kerk in Aartselaar. BE THERE !!!!
maar daar is ook veel off road
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
"Geklommen" is een groot woord, maar we gaan ook tot in Terhagen (niet helemaal de Schorre) en een stukje door de putten van Niel.ik kan zelf niet komen, maar ik vermoed dat het richting reet en boom (de schorre) gaat. om kan er nog ergens "geklommen" worden in de buurt?
OK, ik zal er zijn,Den traagste wrote:Ya manne, 'k heb mijn huiswerk gemaakt en gezien dat er volgende week zondag een wandeltocht wordt georganiseerd in de streek. Het lijkt mij dus het beste om af te spreken op zaterdagnamiddag (10 september). Dus al wie zin heeft ... volgende zaterdag om 13 uur aan de kerk in Aartselaar. BE THERE !!!!
Willy
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
daarom dat ik het ook tussen "" zette.Den traagste wrote:"Geklommen" is een groot woord, maar we gaan ook tot in Terhagen (niet helemaal de Schorre) en een stukje door de putten van Niel.ik kan zelf niet komen, maar ik vermoed dat het richting reet en boom (de schorre) gaat. om kan er nog ergens "geklommen" worden in de buurt?
in de schorre zijn nochtans een enkele leuke "beklimmingen": een korte naar 1 of ander uitzichtpunt en een langere parallel met de bosstraat. (bosstraat is zo ongeveer de enige koersfiets-beklimming in de buurt)
Vanuit de Schorre kan je idd volledig off-road tot in Terhagen biken.
Er zitten nog redelijk wat hoogteverschillen in, deze zijn voornamelijk te vinden in de oude kleiputten. Enkele paadjes zijn momenteel wel redelijk dichtbegroeid (met netels en zo). Ook nog een volledig off-road beklimming van de Bosstraat (=hoogste punt provincie Antwerpen).
Spijtig dat ik zaterdag bezet ben, anders wil ik wel eens een keertje mee gaan biken.
Er zitten nog redelijk wat hoogteverschillen in, deze zijn voornamelijk te vinden in de oude kleiputten. Enkele paadjes zijn momenteel wel redelijk dichtbegroeid (met netels en zo). Ook nog een volledig off-road beklimming van de Bosstraat (=hoogste punt provincie Antwerpen).
Spijtig dat ik zaterdag bezet ben, anders wil ik wel eens een keertje mee gaan biken.