11/9/2005 hotton
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Wij doen de 60 alvast en vertrekken liefst op tijd!kawa wrote:Gaat deze 60km nog door als een mtb.be treintje?
Na het lezen van dit topic heb ik eigenlijk nog enkel interesse als er vroeg genoeg gestart wordt. Heb geen zin om opgejaagd te worden door de racers...
En als de toertochters toch als obstakels gezien worden starten we wel voor de chrono, dan kunnen z'ons niks verwijten, en kost maar evenveel
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
en wie bepaalt er bij het organiseren van een wedstrijd hoeveel geld er afgedokt moet worden voor die gasten van de bond ? voor dit BK is het een astronomisch hoog bedrag, voor XC wedstrijden is het ook echt niet van de poes.ka.dee wrote:Dit is juist 1 van de problemen, iedereen legt altijd maar de schuld bij de 'Bond'. De Wielerbond legt op GEEN ENKEL ogenbik starttijden op. Zij doen dit VOOR GEEN ENKELE wedstrijd, het is ALTIJD de organisator die zijn wedstrijdschema bepaald.C-Man wrote:Ik persoonlijk denk toch dat het probleem VOORAL bij de bond ligt ipv bij de organisatoren van dit BK Marathon, want die leggen de starttijden op van het BK. En de organisatoren zouden graag ook nog een centje willen bijverdienen (vooral) aan de TT en chrono en hoogstwaarschijnlijk niet veel aan het BK zelve.
waarom zou je nog een XC wedstrijd organiseren als de bond met de inkomsten gaat lopen, en je bij een tt zoveel meer mensen blij maakt, zoveel minder trammelant hebt,en er achteraf meer aan over houdt ?
Ik herinner me trouwens ook absoluut niet dat de forest bikers ook maar iets te zeggen hadden over welke categorieen ze al dan niet wilden organiseren, en over de tijdstippen van organisatie (XC beker van belgie op de bosberg).
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker