noppes.
logo=homepage.
cristalp 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Foto 's op het net
Foto's te vinden (in het Duits):
1. Dubbelklik - Bildgalerie
2. Dubbelklik 2002 GRC Bildgalerie
3. Startnummer in lijst zoeken en kijken maar
Pour les Francais la meme chose...
1. Dubbelklik - Bildgalerie
2. Dubbelklik 2002 GRC Bildgalerie
3. Startnummer in lijst zoeken en kijken maar
Pour les Francais la meme chose...
Gezocht : Pieter met Lapierre
Na de neutralisatie ben ik naar een dorpje St.-Martin gereden. Ik was doornat en onderkoelt. Daar ik heb ik van een vriendelijke belg 'Pieter genaamd' een wit truitje van Bogner mogen aantrekken.
Langs deze weg wil ik hem bedanken en ook zijn truitje teruggeven.
Kent iemand ne Pieter die met een Lapierre rijdt?
Langs deze weg wil ik hem bedanken en ook zijn truitje teruggeven.
Kent iemand ne Pieter die met een Lapierre rijdt?
Re: Gezocht : Pieter met Lapierre
Zijn naam is Dieter en hij rijdt met een Epic. Maar meer als zijn volledige naam weet ik ook niet.Brainfood wrote:Kent iemand ne Pieter die met een Lapierre rijdt?
Merci Kurt voor de verbetering, ik moet wel volledig van de kaart geweest zijn. Dieter en Pieter dat trekt nog op elkaar. Ik dacht al ne vlaming met ne Lapierre.
Het is dus een wit truitje van Bogner van Dieter die met nen Epic rijdt. Aha als ik nu ne keer naar de inschrijvingen van de Belgen op de site van de christalp ga. Begin stilaan te ontdooien.
Het is dus een wit truitje van Bogner van Dieter die met nen Epic rijdt. Aha als ik nu ne keer naar de inschrijvingen van de Belgen op de site van de christalp ga. Begin stilaan te ontdooien.
Ik heb wel het GSM nummer van Dieter Luypaert uit Merchtem maar ik wil dat niet zomaar geven...de wet op de privacy weet je wel. Hij stond met z'n tentje naast het onze in Verbier. Stuur me anders een pb met jouw nummer zodat hij dan eventueel contact kan opnemen met jou. Of doe een ander voorstel als je jouw nummer ook niet zomaar kenbaar wil maken. Dank voor je begrip.