11/9/2005 hotton

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
C-Man
Mountainbiker

Post by C-Man »

Dat is dus NIET waar.
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

kawa wrote:Gaat deze 60km nog door als een mtb.be treintje?

Na het lezen van dit topic heb ik eigenlijk nog enkel interesse als er vroeg genoeg gestart wordt. Heb geen zin om opgejaagd te worden door de racers...
Wij doen de 60 alvast en vertrekken liefst op tijd!
En als de toertochters toch als obstakels gezien worden starten we wel voor de chrono, dan kunnen z'ons niks verwijten, en kost maar evenveel :lol: (dacht ik)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ge krijgt er mss dan nog een brevet en foto bij :lol: wie weet

Gizmo 8)
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Wij zullen rond achten vertrekken... met ne man of vier. :-({|=
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

ka.dee wrote:
C-Man wrote:Ik persoonlijk denk toch dat het probleem VOORAL bij de bond ligt ipv bij de organisatoren van dit BK Marathon, want die leggen de starttijden op van het BK. En de organisatoren zouden graag ook nog een centje willen bijverdienen (vooral) aan de TT en chrono en hoogstwaarschijnlijk niet veel aan het BK zelve.
Dit is juist 1 van de problemen, iedereen legt altijd maar de schuld bij de 'Bond'. De Wielerbond legt op GEEN ENKEL ogenbik starttijden op. Zij doen dit VOOR GEEN ENKELE wedstrijd, het is ALTIJD de organisator die zijn wedstrijdschema bepaald.
en wie bepaalt er bij het organiseren van een wedstrijd hoeveel geld er afgedokt moet worden voor die gasten van de bond ? voor dit BK is het een astronomisch hoog bedrag, voor XC wedstrijden is het ook echt niet van de poes.

waarom zou je nog een XC wedstrijd organiseren als de bond met de inkomsten gaat lopen, en je bij een tt zoveel meer mensen blij maakt, zoveel minder trammelant hebt,en er achteraf meer aan over houdt ?

Ik herinner me trouwens ook absoluut niet dat de forest bikers ook maar iets te zeggen hadden over welke categorieen ze al dan niet wilden organiseren, en over de tijdstippen van organisatie (XC beker van belgie op de bosberg).
Guest

Post by Guest »

@ farmer smeert uw kuiten maar in :lol: :lol: :lol:
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

smot ma junder kitn in!! :lol: :lol: :wink:
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Ik ga zondag ook naar Hotton!Wat kan ik verwachten van de streek?
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

Misty wrote:Ik ga zondag ook naar Hotton!Wat kan ik verwachten van de streek?
op en neer
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

=D> Ja da zal wel met 2600hm op 90km!!!!Maar daarmee weet ik nie veel é!
Post Reply