Hoe oud zijn jullie?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
bianchibike
- Mountainbiker
Post by bianchibike »
sorry gasten ik zen maar veertien jaar, is da abnormaal want ik zie ier nie zo direct andere jonge gasten, by the way ik verjaar nu de vrijdag en word vijftien

Ik zal dat gemiddelde hier ne keer omhoog trekken zie:: 58 bijna 59Romain wrote:Alsjeblieft! doe toch niet of je oud bent, (ik ben ook 52) maar leeftijd heeft er niets mee te zien. Ik bike nu meer dan ooit, enkel wordt ik iets voorzichtiger (of meer ervaren.)mobike2 wrote:Okee, jullie hebben er om gevraagd. 't Gemiddelde nog effe omhoog.
Ikke 52 jaar, en doe het nog maar 2 jaar. Zodus, één van de oudste hier.
Ge krijgt er ineens mijne verjaardag bij: 29/06/53
Weet je wat ik raar vind: iedereen ligt hier nu heel tof te doen tegen mekaar, en als ge nen biker tegenkomt onderweg bezien ze u bijna van de weg af. Ik ben fier op mijne bike zenne, en het enige wat ik moet doen is trappen, just gelijk iedereen.![]()
Ik ben dit jaar 10 dagen gaan fietsen in de alpen, en heb daar een Franse fietser tegengekomen welke de Galibier ging beklimmen, hij is 78 jaar.
Het gaat allemaal wel trager vertelde hij en hij was ook erg vergeetachtig.
Ik ben hem s'namiddags terug tegengekomen op de top, en hij herkende mij niet meer. Toch heb ik enorm respect voor die man, en hoop dat ik op zijn leeftijd ook nog eens de Galibier mag beklimmen.
en voor mijn verjaardag binnenkort zoek ik mij een leuke marathon uit.(+ 20% uitgesloten)