C2C 2005

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Als ze in Charleroi om 9h een Morgen hebben, zal ik proberen niet te vergeten om er één mee te brengen - als ik niet te zat ben van de braspartij de avnd ervoor (either way, geslaagd of niet, er zal gezopen worden #-o )

Duwen hoeft nu ook weer niet, gewoon gezelschap houden is al voldoende. Allé, tis echt niet nodig dat iedereen bij mij blijft, ik zou gewoon graag op de begin-groepsfoto staan anders is het zo net alsof ik toch een stuk niet gedaan heb he.... :cry:

DUS ik doe mijn best!
Rein
Mountainbiker

Post by Rein »

Goeie reis en héééél veel bikeplezier aan alle CTC deelnemers, hou ons op de hoogte. (verslagjes, foto's)

Enjoy.
toerist
Mountainbiker

Post by toerist »

nog vier nachtjes
konditie is dit jaar niet optimaal maar ik ga om van de streek te genieten ik heb mijn nick niets voor niets gekozen
en hopelijk valt het weer mee en niet te veel last van die bosbranden....en droogte, neem graag een douche na een rit....,
en bedankt voor de laatste tips
nu maar hopen dat we zonder kleerscheuren en breuk de zee halen, moe maar voldaan?
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

Hé Kine Rider,
leuk dat je je ervaring en tips over de CTC2003 hier in een klein verslagje neerschrijft.
En bedankt voor het complementje dat je me op het laatst geeft.
Misschien zien we elkaar nog wel eens terug op één van de twee mtbike-tochten.Trainen maar.
Ik begeleid dit jaar ook weer de CTC. Fun.Fun.

Bye, Patrick. :wink:
kine rider
Mountainbiker

Post by kine rider »

Ha die Patrick, hoe gaat het. Seg, heb het er ooit al eens met Koen over gehad. Indien jullie ne kiné willen meepakken, of als extra begeleider ofzo, laat maar weten he! Alhoewel, dertig man, dat zijn 60 benen :-? En tel er daar nog een paar met rugpijn bij...

Ik denk dat ik een van de volgende jaren mij wel eens aan de Ruta del Cid of die Portugal-trip wil wagen.

Frank
jawa
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus

Post by jawa »

Net even het weerbericht op meteo consult bekeken tem zondag 18/09 en volgens die voorspelling zou er buiten zaterdag 10/09 (de eerste dag dus) geen regen vallen. Laat ons hopen. Tot ziens,
Jawa
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Ik heb wel wat anders gelezen op de Spaanse meteo-service....

Maar ik geloof jou liever :lol: !!

Laat die 8) maar komen! :drunk:

wijziging: ik vind op verschillende sites verschillende voorspellingen, wat is het nu? Hopelijk zon uiteraard...
jawa
Mountainbiker
Location: Cannondale F1000SL, decathlon rockrider 8.2, Ridley Icarus

Post by jawa »

Nog eens op andere site (mitiempo of zo) gecheckt en daar zat en zondag regen en voorts tot vrijdag mooi. We zullen wel zien zekers.
globetrotter
Mountainbiker

Post by globetrotter »

Kine Rider,
awel, ik zal je kandidatuur persoonlijk overbrengen.
Zeg, en zoveel benen zijn het niet als je alleen die van de dames telt. :wink:

hasta la proxima vez, Patrick.
kine rider
Mountainbiker

Post by kine rider »

globaltrotter wrote:Kine Rider,
awel, ik zal je kandidatuur persoonlijk overbrengen.
Zeg, en zoveel benen zijn het niet als je alleen die van de dames telt. :wink:

hasta la proxima vez, Patrick.
en dan deel ik ze nog door 2, want ik veronderstel dat jij zal helpen...
:wink:
Locked