TT in de winter

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Guest

Post by Guest »

1 uur na zonsopgang tot 1 uur voor zonsondergang. Daarbuiten moet uw fiets volledig volgens de regels van de wet van reflectoren, verlichting e.d zijn voorzien. allee, da's mij toch verteld.

En meestal is het idd al licht genoeg voor het vertrek. winter TT's hebben voor mij toch hun charme.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

In het putteke van de winter valt het wel voor dat ik vertrek terwijl het nog donker is. Meestal is dat dan tussen 7:30 en 8:00u naargelang de afstand ( er zijn tegenwoordig in de winter meer en meer TT´s met grotere afstanden ). En ik vertrek dan toch steeds zonder verlichting omdat het idd rond 8:00u begint klaar te worden. Ik heb er nog niet bij stil gestaan hoe het zit met de verzekering! Maar .... als ze u om 7:30u al aanvaarden bij de inschrijvingen dan zit het wel "safe" denk ik, niet :-k ??
keybiker1
Mountainbiker

Post by keybiker1 »

Heb er eigenlijk zelf nooit bij stilgestaan? maar zal toch eens extra informeren tegen onze volgende tt. Alhoewel in maart is het 'klaar' om 8.00h
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Zijn TT's meestal op zondagen?? En kan je dan ook nog een TT gaan doen rond 13u30 ofzo???

grtzzzz
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Transalp wrote:
keybiker1 wrote:
Transalp wrote:Volgens mij mag je op TT's niet starten zolang het 'klaar' is, kwestie van verzekering.
hoe doen ze het dan bij avond/nacht-TT's?
(gewoon een vraagske uit intresse)
Daar heb ik ook nog niet bij stilgestaan... 'k Zou 't dus niet weten.
Dan doen ze de zon of de maan aan... :lol:

Tot zo ver mijn nutteloze bijdrage...
Post Reply