4/9/2005 - Oostende beachrace - Finale Flanders Cup
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
beachrace
Mijn mening over de beachrace...kan u reactie volledig volgen JVMTB . met zulke volwassen kritiek denk ik dat de organisatie dit ten zeerste zal op prijs stellen van u in tegenstelling tot de ondoordachte en ondankbare jeugdige opmerkingen van enkele leden hier.sorry als ik hier iemand aanval wat zeker mn bedoeling niet is maar stel je zelf es in de plaats van die mannen en zeg nu zelf veel ervaring hebben ze nu ook weer niet met het organiseren van dergelijke evenementen conclusie ik denk dat ze meer zullen opsteken van positieve kritiek en eventuele tips om in de toekomst geen verdere flaters te slaan verder vond ik dat het parcour uitstekend was buiten de start en de korte aanloop ronde
- focus_wrc
- Mountainbiker
- Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude
jeugdige kritiek, verleden jaar was er niets aan op te merken aan heel die wedstrijd, juist de onveiligheid van die golfbrekers. Ze vroegen dan nog minder inschrijving, nu direct verhoogt en de rest van de problemen zijn precies mee geëvolueert, de veiligheid van de golfbrekers had ik verleden jaar al gemeld,
der waren nogtans witte kruiskes getekend, de bedoeling was er hoor
die schuine afrit van een meter (juist onder de brug) vond ik toch ook niet te veilig hoor, ze komen daar met 30-40 aan en vallen maar naar beneden tegen die dranghekkens
die schuine afrit van een meter (juist onder de brug) vond ik toch ook niet te veilig hoor, ze komen daar met 30-40 aan en vallen maar naar beneden tegen die dranghekkens
als ik me niet vergis stond er op elke golfbreker iemand (burgers met fluo jasje)om toezicht te houden(golfbrekers kunnen niet weggenomen worden dacht ik)verder vond ik de prijs ook wel hoog maar jah wat doe je eraan de trend volgen zeker (lees ronde van vlaanderen ,poperingetocht,waregem,enzovoort ....waar je zelfs geen tschirt krijgt noch een drinkbus ja toch )nu ik ga ze hier niet ophemelen er zijn fouten gemaakt net zoals in andere wedstrijden bvb piltjes die verdwijnen enzomeer .nu als ik je mag een raad geven relativeer es en als je positie niet goed was tja volgende keer beter zou ik zeggen want ik heb het zelfde probleem (start gemist korte aanloopstrook conclusie ophoping sfile =tijdsverlies jammer)focus_wrc wrote:jeugdige kritiek, verleden jaar was er niets aan op te merken aan heel die wedstrijd, juist de onveiligheid van die golfbrekers. Ze vroegen dan nog minder inschrijving, nu direct verhoogt en de rest van de problemen zijn precies mee geëvolueert, de veiligheid van de golfbrekers had ik verleden jaar al gemeld,
Aan de rotsen achter de golfbrekers heb ik ook seingevers gezien, en de witte kruisen waren goed aangegeven.
Maar voor de rest ben ik het met focus_wrc eens dat het niet kan dat een organisatie achteruit gaat ipv progressie maakt.
Dat opstroppen in het begin kan je toch wel heel makkelijk voorspellen als je bekijkt hoe kort die aanloopstrook is.
Brug was misschien wat gevaarlijk voor de echte recreanten, maar zelf vond ik dat wel leuk.
Ik heb naar mijn t-shirt kunnen fluiten omdat ze vanaf een bepaalde nummer op waren.
Maar voor de rest ben ik het met focus_wrc eens dat het niet kan dat een organisatie achteruit gaat ipv progressie maakt.
Dat opstroppen in het begin kan je toch wel heel makkelijk voorspellen als je bekijkt hoe kort die aanloopstrook is.
Brug was misschien wat gevaarlijk voor de echte recreanten, maar zelf vond ik dat wel leuk.
Ik heb naar mijn t-shirt kunnen fluiten omdat ze vanaf een bepaalde nummer op waren.
hmmm hoe kan een organisatie achteruit gaan ditjaar kwam de race uit van de beachbikers en als ik me niet vergis zijn deze van start gegaan 1januari 2005 en als mijn geheugen me nu niet inde steek laat was de vorige in augustus 2004 en ja ik hoor je al komen de naam versluys (sponsor )en wat die opstropping betreft inderdaad een flater jongens hou het eerlijk en objectief .ik weet het het is soms moeilijk maar blijf fair !doe ik ook ps wat je tschirt betreft stond aanggeven eerste 400 krijgen een nu ben je daarbij wel niet getreurt volgens de site sturen ze die op als je er nog niet bent omgeweest adres van schop weet ik nu niet meer maar anders hier www.beachbikers.beYakke wrote:Aan de rotsen achter de golfbrekers heb ik ook seingevers gezien, en de witte kruisen waren goed aangegeven.
-
Vlammer
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert, Colnago ARTE, Ridley Scorpion, Scott scale ltd
Inderdaad start was chaos beter rechtstreeks naar Middelkerke.
Toch wil ik hier even melden dat de Beachbikers goed gereden hebben.
Proficiat toch wel. Ook aan al de rest...
Mensen die hun T-shirt niet hebben afgehaald kunnen die nog steeds bekomen door hun BON (wel ingevuld) op te sturen naar dit adres.
Die sturen die dan op per post.
Ostend Surfing
Wellingtonstraat 50-52
8400 Oostende.
Toch wil ik hier even melden dat de Beachbikers goed gereden hebben.
Proficiat toch wel. Ook aan al de rest...
Mensen die hun T-shirt niet hebben afgehaald kunnen die nog steeds bekomen door hun BON (wel ingevuld) op te sturen naar dit adres.
Die sturen die dan op per post.
Ostend Surfing
Wellingtonstraat 50-52
8400 Oostende.
Ja, inderdaad, de Beachbikers zijn officieel van start gegaan op 1 januari, maar om al wat naambekendheid te verwerven organiseerden zij al een race in augustus. Althans, zo is het bij mij overgekomen, en ik moet toegeven, het is hen gelukt, ik ben een veelvuldig bezoeker van hun site geworden. Mooi ploegske vind ik, want ik ben een echte fan van de strandraces. Moest ik wat dichterbij wonen, ik zou ook Beachbiker worden denk ik, maar ja, ik blijf nu het Exal Racing Team trouw. (Dit was bedoeld als antwoord op de reactie van Swelke
)
De organisatie was inderdaad misschien niet perfect. De chaos bij de start en de korte aanloop waren zeker niet ideaal. Hierdoor en door wat problemen met het voorwiel heb ik ook een goede rangschikking gemist. Maar ik denk dat de organisatie ook wel uit deze fouten zal geleerd hebben en het terug maken zoals vorig jaar!?! Verder viel het al bij al nog heel goed mee vond ik. Mijn allerbelangrijkste doel is bereikt: mezelf gedurende de race goed amuseren en achteraf met een bangelijk chilly gevoel huiswaarts keren. Hiervoor ben ik de Beachbikers dankbaar en ik wil hen bij deze al meteen verwittigen van mijn komst volgend jaar, tot volgend jaar Oostende! (En natuurlijk ook den 2de oktober
)
Hansje
www.exalracingteam.tk
PS. Er staan fotokes van de race on the line op onze site.
En dan had ik ook nog een vraagske: onderweg stond ik voor de zoveelste keer stil met mijn voorwiel, en toen riep er iemand naar mij en hij stak ook zijn hand op. Was dat misschien iemand van op dit forum? Want ik vond het in ieder geval heel sympathiek!
De organisatie was inderdaad misschien niet perfect. De chaos bij de start en de korte aanloop waren zeker niet ideaal. Hierdoor en door wat problemen met het voorwiel heb ik ook een goede rangschikking gemist. Maar ik denk dat de organisatie ook wel uit deze fouten zal geleerd hebben en het terug maken zoals vorig jaar!?! Verder viel het al bij al nog heel goed mee vond ik. Mijn allerbelangrijkste doel is bereikt: mezelf gedurende de race goed amuseren en achteraf met een bangelijk chilly gevoel huiswaarts keren. Hiervoor ben ik de Beachbikers dankbaar en ik wil hen bij deze al meteen verwittigen van mijn komst volgend jaar, tot volgend jaar Oostende! (En natuurlijk ook den 2de oktober
Hansje
www.exalracingteam.tk
PS. Er staan fotokes van de race on the line op onze site.
En dan had ik ook nog een vraagske: onderweg stond ik voor de zoveelste keer stil met mijn voorwiel, en toen riep er iemand naar mij en hij stak ook zijn hand op. Was dat misschien iemand van op dit forum? Want ik vond het in ieder geval heel sympathiek!
- kristofbomans
- Mountainbiker
en de prijsuitreiking dan
Post by kristofbomans »
De prijsuitreiking zou plaatsvinden om 9u. Ik was daar pas weg om iets na 10u. Schandalig ook al weer.
nog een opmerking: de beachbikers reden goed ja.
Maar gene meter op kop rijden omdat er iemand van je ploeg voor je rijdt begrijp ik nog, maar als ze dan samen zijn met 6 man en er niemand voor je rijdt zetten ze zich massaal vanachter.
nog een opmerking: de beachbikers reden goed ja.
Maar gene meter op kop rijden omdat er iemand van je ploeg voor je rijdt begrijp ik nog, maar als ze dan samen zijn met 6 man en er niemand voor je rijdt zetten ze zich massaal vanachter.
- jonathan
- Mountainbiker
- Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700
ik had er geen probleem mee met die inschrijving , zeker als je al een t-shirt en drinkbus krijgt , de mensen van de organistaie waren ZEER vriendelijk en behulpzaam , enkle had ik er problemen mee met de verwarring over hoeveel rondes de vrouwen moetsen rijden de een zei 3 de andere 2 en mijn vriendin die mee reed MOEST stoppen na 2 rondes
ze is toch de 7e geeindigd bij de vrouwen ,
1 vraagje in de uitslag staat er naast haar uitslag 7fuf en bij sommige andere staat er na hun einduitslag DAM was er bij de vrouwen nog een 2e categorie mischien
conclusie ik vond het heel leuk en ben algemeen 276e geeindigd
ze is toch de 7e geeindigd bij de vrouwen ,
1 vraagje in de uitslag staat er naast haar uitslag 7fuf en bij sommige andere staat er na hun einduitslag DAM was er bij de vrouwen nog een 2e categorie mischien
conclusie ik vond het heel leuk en ben algemeen 276e geeindigd