Jullie hebben misschien al wel gelezen dat ik pas zaterdag kom tgv een tweede zit......... en nu heeft ryanair de vlucht nog verplaatst ook! Ik kom pas rond de middag aan in gerona ipv voreg 's morgens. Ik mis de eerste rit niet, maar wel de groepsfoto...
Ik vraag me af of er eventueel bereidwillige slachtoffers zijn die op mij willen wachten en met mij de rit willen rijden?
Ik kan dit natuurlijk niet eisen, maar het zou al leuk zijn als één iemand met mij wil meebollen...
Ik kijk er wel al naar uit!!
C2C 2005
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Weet ge, de eerste rit is een "walk in the parc" he, 52 km en 900 hms... Mooi opwarmertje, opt gemakje 3 uurtjes biken...
Jan zal zeker wachten, tis hem geraden...
Alleszins, tis een korte rit, dus hoe meer volk hoe meer vreugd, als je begrijpt wat ik bedoel...
Gravin?
zegzeg, niet overdrijven hee...

Jan zal zeker wachten, tis hem geraden...
Alleszins, tis een korte rit, dus hoe meer volk hoe meer vreugd, als je begrijpt wat ik bedoel...
Gravin?
zegzeg, niet overdrijven hee...
-
kine rider
- Mountainbiker
Post by kine rider »
korte rit, opwarmertje... bij ons zouden ze zeggen 'ge gaat uwe peeren nog zien'. in de editie van 2003 was er na 7 (zeven!) km al één met een gebroken elleboog en sleutelbeen en gelukkig voor hem ne kapotten helm ipv ne kapotte kop... dus helm altijd dragen, het is inderdaad maar een opwarmertje in vgl met wat nog komen zal, maar het kan toch wel tellen zenne, en het is zo'n beetje aftasten wie in de groep van uw niveau is en met de gps leren werken enzo, en als ge op tijd aankomt kunt ge in de tennisclub nog in 't zwembad springenmtb grietje wrote:Weet ge, de eerste rit is een "walk in the parc" he, 52 km en 900 hms... Mooi opwarmertje, opt gemakje 3 uurtjes biken...
Jan zal zeker wachten, tis hem geraden...![]()
![]()
Gravin?
zegzeg, niet overdrijven hee...![]()
![]()
allé bon, groetjes en ik hoop dat uwe tweede zit schoon kan worden afgerond (ge gaat u vast en zeker kunnen ontstressen ginder, geen probleem)
doe de koen van poco loco maar de groeten!
frank
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
gelukkig (of niet) weet ik het resultaat vlak na mijn examens...
DUS tzal goed gezind fietsen zijn OF fietsen om de "zorgen" te vergeten...
Met de GPS werken zou geen probleem mogen zijn, die heb ik al getest op de voorbereidingstocht in Bierbeek.
En met wie ik mee kan fietsen in de groep...
Ik vrees dat ik een beetje licht ga wegen.............
Enne... Kben ekik een voorzichtig meisken, en ik hoop dat ik niks ga voorhebben (don't we all), allé toch niet voor we in totaal 1013 km gedaan hebben (de laatste km zal er wel niks gebeuren zekers
)
Nog vijf daagjes!!!
DUS tzal goed gezind fietsen zijn OF fietsen om de "zorgen" te vergeten...
Met de GPS werken zou geen probleem mogen zijn, die heb ik al getest op de voorbereidingstocht in Bierbeek.
En met wie ik mee kan fietsen in de groep...
Ik vrees dat ik een beetje licht ga wegen.............
Enne... Kben ekik een voorzichtig meisken, en ik hoop dat ik niks ga voorhebben (don't we all), allé toch niet voor we in totaal 1013 km gedaan hebben (de laatste km zal er wel niks gebeuren zekers
Nog vijf daagjes!!!
-
kine rider
- Mountainbiker
Post by kine rider »
nee, als ge de volle 16 dagen overleefd, zult ge de laatste km ook wel overleven :)
die laatste dag werd bij ons in groep gereden, de enige volledige etappe trouwens die ge samen rijdt (soms wordt wel in groep gestart om ergens een gevaarlijke autoweg te passeren of zo en dan ieder zijn ding), maar die laatste dag dus zonder gps, en er werd gevlamd, niet te doen, iedereen wou die zee zien...zalig!
er was er ook een de voorlaatste dag op zijne kop gevallen (zonder helm) en die moest genaaid worden, gelukkig zonder veel meer erg, zodat hij de laatste dag niet kon meerijden, maar daar werd door de groep niet moeilijk over gedaan of zo, eens zo ver, moogt ge gerust zeggen dat ge hem uitgereden hebt
ik wou dat ik opnieuw mee kon rijden! alhoewel de eerste keer ge aan zo iets start ge nog vol spanning zit wat nog komen moet natuurlijk.
enkele kleine tips: nu rusten (ik heb week ervoor één keer uurtje rustig gebold denk ik), oorstopjes voor in de grote slaapzalen, broekvet (16 dagen is lang hoor), colsonbandjes (zo van die spanbandjes voor kleine reparaties onderweg), een klein buske ontsmettingsproduct voor onderweg (zeker meepakken!), ik had zelfs een klein buske smeerolie mee in camelbak, voor halverwege op hele stoffige of slijkerige etappes, en ergens in mijne camelbak stak een nood-energie-gelleke voor als al mijn ander eten op was (maar 2 keer moeten gebruiken...), er was er een die peperkoek bijhad voor als 't ontbijt tegensloeg wat wel eens kan gebeuren in spanje...
en neem uw tijd om van het landschap te genieten, 't is er wonderschoon, en dat 16 dagen lang, en toch altijd ietske anders, de enige constante is het stijgen en dalen
. er waren er bij ons die 's avonds op mijn digitale camera beelden zagen waarvan ze niet wisten dat ze die overdag gepasseerd waren, die dachten maar aan één ding, rije rije stoempe stoempe, om zo snel mogelijk over die berg te zijn, maar wij waren meer van t gedacht, dit is vakantie en we gaan ervan genieten, en ik heb al mijn geheugenkaarten volgetrokken...
geen paniek, er zijn altijd mensen van uw niveau, en desnoods rijdt ge met de laatste man mee (patrick, fijne kerel uit de kempen)
ik tel mee af, en post hier achteraf maar jullie commentaar over de c2c
frank
die laatste dag werd bij ons in groep gereden, de enige volledige etappe trouwens die ge samen rijdt (soms wordt wel in groep gestart om ergens een gevaarlijke autoweg te passeren of zo en dan ieder zijn ding), maar die laatste dag dus zonder gps, en er werd gevlamd, niet te doen, iedereen wou die zee zien...zalig!
er was er ook een de voorlaatste dag op zijne kop gevallen (zonder helm) en die moest genaaid worden, gelukkig zonder veel meer erg, zodat hij de laatste dag niet kon meerijden, maar daar werd door de groep niet moeilijk over gedaan of zo, eens zo ver, moogt ge gerust zeggen dat ge hem uitgereden hebt
ik wou dat ik opnieuw mee kon rijden! alhoewel de eerste keer ge aan zo iets start ge nog vol spanning zit wat nog komen moet natuurlijk.
enkele kleine tips: nu rusten (ik heb week ervoor één keer uurtje rustig gebold denk ik), oorstopjes voor in de grote slaapzalen, broekvet (16 dagen is lang hoor), colsonbandjes (zo van die spanbandjes voor kleine reparaties onderweg), een klein buske ontsmettingsproduct voor onderweg (zeker meepakken!), ik had zelfs een klein buske smeerolie mee in camelbak, voor halverwege op hele stoffige of slijkerige etappes, en ergens in mijne camelbak stak een nood-energie-gelleke voor als al mijn ander eten op was (maar 2 keer moeten gebruiken...), er was er een die peperkoek bijhad voor als 't ontbijt tegensloeg wat wel eens kan gebeuren in spanje...
en neem uw tijd om van het landschap te genieten, 't is er wonderschoon, en dat 16 dagen lang, en toch altijd ietske anders, de enige constante is het stijgen en dalen
geen paniek, er zijn altijd mensen van uw niveau, en desnoods rijdt ge met de laatste man mee (patrick, fijne kerel uit de kempen)
ik tel mee af, en post hier achteraf maar jullie commentaar over de c2c
frank
MTB-Grietje,
Als jij later dan de rest afkomt, wil je me dan een groot plezier doen en De Morgen van zaterdag 10/9 voor mij meebrengen naar de Pyreneeën?
Als tegenprestatie zal ik proberen je te duwen op de eerste de beste (of de tweede de slechtste) berg waar we op of over moeten.
Dit alles ook op voorwaarde dat
1) ik je achterste mag aanraken (om te duwen dus)
2) dit lichaamsdeel niet al te veel weerstand oproept, want mijn ene pols is nog maar net uit het gips en met de andere moet ik sturen...
Succes met je examen(s) en tot in de Pyreneeën
Als jij later dan de rest afkomt, wil je me dan een groot plezier doen en De Morgen van zaterdag 10/9 voor mij meebrengen naar de Pyreneeën?
Als tegenprestatie zal ik proberen je te duwen op de eerste de beste (of de tweede de slechtste) berg waar we op of over moeten.
Dit alles ook op voorwaarde dat
1) ik je achterste mag aanraken (om te duwen dus)
2) dit lichaamsdeel niet al te veel weerstand oproept, want mijn ene pols is nog maar net uit het gips en met de andere moet ik sturen...
Succes met je examen(s) en tot in de Pyreneeën